سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
«از فرصت تا حسرت جوانی» با روایات ائمه(ع) همراه است

کتاب «از فرصت تا حسرت جوانی» را محسن فتاحی اردکانی با بهره‌گیری از روایات ائمه(ع) و بزرگان دین ویژه طلاب و دانشجویان به رشته تحریر درآورده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اثر حاضر در سه بخش اهمیت «فرصت جوانی»، «تزکیه و خودسازی» و «جوان و توبه» نوشته شده است.

مخاطبان کتاب «از فرصت تا حسرت جوانی» با مضامین فرصت جوانی، ‌اهمیت دوران جوانی از نظر قرآن و روایات، اهمیت تزکیه از دیدگاه اسلام و بزرگان، راهکارهایی برای تزکیه و خودسازی، گناهان کبیره و صغیره و کلام آخر و خاطره‌ای علامه جعفری آشنا می‌شوند.

در بخشی از این نوشتار آمده است: «در روایات از دست دادن فرصت‌های زندگی به سخت‌ترین غصه‌ها تعبیر شده است و چه فرصتی بالاتر از فرصت جوانی، در این میان گاهی فرصت و بهار زندگی یعنی دوران جوانی، وقتی به ارزش آن پی برده می‌شود که جز حسرت و تاسف برگذشته ندارد. این نوشتار مجموعه‌ای از آیات، روایات، اشعار و داستان‌های آموزنده به منظور تبیین ضرورت انتخاب مسیر درست زندگی در ایام جوانی است، فرصتی که هرگز تکرار نخواهد شد.»

نخستین چاپ کتاب از فرصت تا حسرت جوانی با شمارگان یک هزار نسخه، 80 صفحه و به بهای 25 هزار ريال به تازگی از سوی انتشارات بوستان کتاب قم راهی بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط