دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
کتاب‌های کُشتی، همسایه ملی‌پوشان شدند

محمد مشهدی آقایی، مدیر روابط عمومی فدراسیون کشتی، از انتقال کتابخانه تخصصی فدراسیون به خانه کشتی خبر داد و این جابه‌جایی را برای آشنا شدن ملی‌پوشان کشورمان با تازه‌ترین تالیفات و ترجمه‌های حوزه کشتی مفید دانست.-

مشهدی آقایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مدتی است کتابخانه تخصصی فدارسیون را به خانه کشتی انتقال داده‌ایم و این کتابخانه زیر نظر سید جواد رفوگر، رییس انستیتو بین‌المللی کشتی که مسوولیت برگزاری دوره‌های آموزشی فدراسیون کشتی را هم بر عهده دارد، فعالیت می‌کند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون کشتی این اقدام را برای آشنایی ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی در رده‌های مختلف سنی با تازه‌ترین ترجمه‌ها و تالیفات در حوزه کشتی بسیار مفید توصیف کرد و افزود: آثار ارزنده‌ای در کتابخانه تخصصی خانه کشتی وجود دارد که دربرگیرنده تازه‌ترین تکنیک‌ها و فنون کشتی‌ آزاد و فرنگی و همچنین تازه‌ترین تحقیقات در حوزه مسایل روانی کشتی‌گیران است. به این ترتیب، کشتی‌گیران ملی‌پوش کشورمان هنگام برپایی اردوهای کوتاه‌مدت یا بلندمدت در خانه کشتی می‌توانند با تازه‌ترین فنون و علوم در حوزه ورزش اول کشورمان آشنا شوند.

مشهدی آقایی در پاسخ به این پرسش که «آیا فدراسیون  کشتی برنامه‌ای برای حمایت از نویسندگان،‌ مترجمان و محققان حوزه کشتی دارد؟» توضیح داد: توجه به مقوله‌های فرهنگی همواره از دغدغه‌های اصلی ما بوده است اما باید منتظر ماند و دید که در فدراسیون کشتی چه اتفاقاتی می‌افتد و با مشخص شدن وضعیت این فدراسیون و معرفی هیات رییسه، به یقین پرداختن برنامه‌های فرهنگی یکی از سرفصل‌های مهم ما خواهد بود.

سالن خانه کشتی در قسمت غربی مجموعه ورزشی آزادی تهران واقع شده است. این سالن دارای جایگاه ويژه، محوطه خبرنگاران، اتاق‌های ویژه  داوران، رخت‌کن و اتاق‌هایی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی است و کتابخانه تخصصی کشتی هم مدتی پیش به آن اضافه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط