دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
پورتوریکو، میهمان افتخاری نمایشگاه کتاب پرو است

این روزها لیما میزبان بزرگترین نمایشگاه کتاب پرو با شعار «یک دنیا خبر» است و نویسندگان و هنرمندان کشور پورتوریکو به عنوان میهمان افتخاری این رویداد فرهنگی حضوری فعال و ویژه دارند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پابلیشرزویکلی، هجدهمین دوره نمایشگاه 17 روزه پرو که از 19 ژوییه (28 تیر) آغاز شده، تا 4 آگوست ادامه دارد. در این نمایشگاه کشورهایی همچون آرژانتین، ایالات متحده آمریکا و ایتالیا نیز در کنار ناشران پرو تازه‌ترین کتاب‌های خود را ارایه می‌دهند. 

قرار است در این نمایشگاه بیش از 800 برنامه فرهنگی اجرا شود. در غرفه های این نمایشگاه کتاب‌های کودک، کمیک، علمی، پرفروش‌ترین ها و کتاب های قدیمی ارایه می شود و البته امسال برای نخستین بار فضایی نیز به کتاب‌های دیجیتال اختصاص داده شده است. 

کنفرانسی با عنوان «حال و آینده کتاب‌های الکترونیک» که به بررسی نقش تبلت و نشر الکترونیک در پرو می‌پردازد، از  برنامه‌های ویژه این نمایشگاه است. ازسوی دیگر میهمانان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند با گوشی‌های اندرویید خود برخی کتاب‌ها را دانلود کنند. 

در این نمایشگاه همچنین 260 عنوان کتاب جدید ارایه شده است که «گلچینی از داستان‌های پرویی 2000 تا 2010» نوشته ریکاردوگنزالس ویجیل، کتاب «گفت و گو بین ماریو بارگاس یوسا و گابریل گارسیا مارکز» و همچنین آثار «جیمی بیلی» روزنامه نگار پرویی و «پدرو سارز ورتیز» هنرمند موسیقی این کشور از جمله آن‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها