یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
«نیمه ناتمام» در بوته نقد

رمان «نیمه ناتمام» اثر نسرین قربانی، سه‌شنبه اول مرداد در فرهنگسرای فردوس نقد می‌شود. این رمان که از سوی نشر آموت منتشر شده، چهارمین اثر داستانی این نویسنده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، چهارمین رمان نسرین قربانی که با نام «نیمه‌ ‌ناتمام» از سوی نشر آموت روانه بازار کتاب شده و به چاپ دوم رسیده است، با حضور نویسنده کتاب، محمدرضا گودرزی و آرش سنجابی به عنوان کارشناس و منتقد برنامه، سه شنبه،‌ یکم مرداد ساعت 17 در هفتاد و ششمین نشست بلور قلم فرهنگسرای فردوس بررسی و نقد خواهد شد.

این رمان روایتی خانوادگی را در دو مقطع قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روایت می‌کند. مهناز، قهرمان این داستان از طبقه متوسط جامعه است و پدر او نیز با وجود کاسب بودن از نظر طرز تفکر، بالاتر از هم نسلان زمان خودش قرار گرفته که این موضوع در ادامه منجر به ایجاد فاصله میان وی و همسر و خانواده‌اش نیز می‌شود. 

پیش از این آثاری چون «خانه پدری»، «من هم انسانم»، «فخرالزمان» و «نیمه چهارم» به قلم قربانی منتشر شده بود.

در نشست‌های قبلی «بلور قلم» نویسندگانی چون سیدمهدی شجاعی، محمد حنیف، اسدالله شعبانی، سیدعلی شجاعی، فرهاد حسن‌زاده،‌ عرفان نظرآهاری، تکین حمزه‌لو، منیژه آرمین، مهدی رسولی، طلا نژاد‌حسن، حجت‌الاسلام محمدرضا واحدی، مجتبی پورمحسن، فرشته نوبخت، مهدی موسوی نژاد، میلاد میرمحمدصادقی حضور داشته‌اند.

کتابخانه فرهنگسرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها