سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
الگوریتم‌های تکاملی و محاسبات زیستی در قالب یک کتاب بررسی شد

کتاب «الگوريتم‌هاي تكاملي و محاسبات زيستي» با پژوهش‌های محمد صنیعی‌آباده از سوی انتشارات نیاز‌دانش به چاپ رسیده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، كتاب حاضر به عنوان منبعي كه بتواند پاسخ‌گوي پرسش‌هاي بی‌شمار دانشجويان در اين حوزه بوده و قادر باشد به عنوان مرجعي قابل اعتماد برای معرفي توسط اساتادان دروس پردازش تكاملي و محاسبات زيستي مورد استفاده قرار گيرد به رشته تحریر در آمده است.

از مهمترين ويژگي‌هاي اين كتاب، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این کتاب در مقايسه با تمام كتاب‌هاي مشابه داخلي و حتي خارجي منحصر به فرد است. الگوريتم‌هاي تكاملي شامل 12 روش الگوريتم ژنتيك، برنامه‌نويسي ژنتيك ، استراتژي تكامل، برنامه نويسي تكاملي، تكامل تفاضلی، الگوريتم ممتیک، الگوريتم فرهنگي، الگوريتم ژنتيك تاگوچي، الگوريتم هم تكاملي، الگوريتم تكاملي ديپلوئيدي، بهينه سازي توليدمثل غيرجنسي و سيستم ايمني مصنوعي است که در کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

در ادامه کتاب فرامكاشفه‌هاي زيستي شامل 19 روش برای بهينه‌سازي كلوني مورچگان، كلوني زنبور عسل، بهينه‌سازي كلوني موريانه و سایر موجودات زنده آورده شده است.

کتاب «الگوريتم‌هاي تكاملي و محاسبات زيستي» که دكتر محمد صنيعي آباده عضو هيأت علمي دانشگاه تربيت مدرس و مهندس زهره جبل عامليان تالیف آن‌را عهده‌دار بوده‌اند در سال‌جاری توسط انتشارات نياز دانش در 312 صفحه و شمارگان 1000 نسخه‌ای با قیمت 12هزار و پانصد تومان به پیشخان کتاب فروشی‌ها راه یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها