سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
رونمایی از  «هوانیروز، نگاهی به گذشته، حال و آینده» و دو کتاب دیگر

«هوانیروز، نگاهی به گذشته، حال و آینده» و دو کتاب دیگر در زمینه هوانیروز، با حضور فرماندهان و امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش «شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و هوانیروز» رونمایی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «هوانیروز، گذشته، حال و آینده» در همایشی با عنوان «شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و هوانیروز» در ستاد فرماندهی هوانیروز رونمایی می‌شود.

«هوانیروز، نگاهی به گذشته، حال و آینده» نوشته امیر سرتیپ هوشنگ یاری، فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران است و در این مراسم امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش و برخی دیگر از امیران و فرماندهان ارتش، حضور خواهند داشت.

این کتاب به هوانیروز از منظر قدرتمندترین نیروی بالگردی خاورمیانه پرداخته است. نویسنده کتاب از استادان دانشگاه‌های دافوس، شهید ستاری، افسری امام علی(ع) و دفاع ملی است و «هوانیروز، نگاهی به گذشته، حال و آینده» به دلیل نبود منبع فارسی مناسب در زمینه نقش نیرو‌های بالگردی در پیشبرد اهداف نظامی تالیف شده است.

همچنین در مراسم رونمایی از این کتاب، قرار است از کتاب «نسیم رهایی» و یک کتاب دیگر هم در حوزه هوانیروز رونمایی شود.

این مراسم از ساعت 18 و 15 دقیقه فردا، چهارشنبه 26 تیرماه 1392 با حضور مسوولان هیات معارف جنگ شهید صیاد شیرازی و خانواده جانبازان و شهیدان هوانیروز در ستاد فرماندهی این نیرو واقع در اتوبان شهید بابایی، روبه‌روی سازمان ایثارگران نزاجا برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها