دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
هشت کتاب در مجموعه «دانش روز برای همه» به چاپ رسید

انتشارات علمی ‌و فرهنگی با ترجمه بخش‌های مختلف کتاب The New Book Of Popular Science در قالب مجموعه‌ای با عنوان «دانش روز برای همه» سعی در گسترش علم دارد. این بنگاه انتشاراتی هشت کتاب را در مجموعه «دانش روز برای همه» به چاپ رسانده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در مجموعه «دانش روز برای همه» و در بخش فناوری و علوم‌پایه چهار کتاب به چاپ رسیده است.

«فناوری» کتابی است که توسط بروس وترا به نگارش درآمده و عباسعلی کتیرایی کار ترجمه این اثر را بر عهده داشته است. کتاب حاضر، ترجمه بخش Technology از کتاب The New Book Of Popular Science است. این ناشر کتاب «فناوری» را در 410 صفحه و با قیمت 145‌هزار ریال و به شمارگان سه‌هزار نسخه‌ای منتشر کرده است.

کتاب دیگر این مجموعه «علوم‌و‌فضا » نام دارد. این کتاب را شادی حامدی آزاد و گروهی دیگر از نویسندگان ترجمه و گردآوری کرده‌اند. این گروه، کتاب حاضر رابرای خوانندگان علاقه‌مند به حوزه هوا‌و فضا از بخش Space Science ترجمه کرده‌اند. این کتاب در 132 صفحه و با قیمت 55‌هزار ریال و به شمارگان سه‌هزار نسخه‌ای منتشر شده است.

«انرژی» عنوان دیگر کتابی از مجموعه «دانش روز برای همه» است که از سوی برنهارت.گ.اسکروتسکی تالیف شده است و کورس رضایی نیز ترجمه آن را بر عهده داشته است.

این کتاب که در این مجموعه به چاپ سوم رسیده است، ترجمه بخش Energy  است که در 112 صفحه و با قیمت 115‌هزار ریال منتشر شده است.

«ریاضیات» عنوان دیگری از مجموعه «دانش روز برای همه» است. این کتاب 80‌هزار ریالی ترجمه بخش Mathematics است که توسط مهدی مدغم و همکاران وی تالیف شده است. کتاب حاضر به شمارگان سه‌هزار نسخه و در 150 صفحه به چاپ رسیده است.

سه عنوان دیگر این مجموعه به رشته زیست‌شناسی و علوم تجربی اختصاص دارد.

«جانوران» عنوان کتابی در این مجموعه است که فرانسیس ریان آن را نگاشته و زهرا عماد‌زاده نیز آن را به فارسی برگردانده است. عماد‌زاده نیز این کتاب را از بخش Animal life از کتاب The New Book Of Popular Science ترجمه کرده است. این کتاب در سه‌هزار نسخه و 326 صفحه و با قیمت 135‌هزار ریال منتشر و عرضه می‌شود.

زهرا عماد‌زاده کتاب دیگری با عنوان «پستانداران» را نیز از بخش Mammals ترجمه و در این مجموعه گنجانده است. کتاب حاضر در 164 صفحه و با قیمت 80‌هزار ریال به فروش می‌رسد.

محمود بهزاد نیز بخش Biology  را با عنوان «زیست‌شناسی» ترجمه و به چاپ رسانده است. این کتاب 110‌هزار ریال قیمت دارد و به عنوان منبعی برای مطالعه هر چه بیشتر این رشته در اختیار دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته قرار دارد.

«محیط‌ زیست» هشتمین کتاب مجموعه « دانش روز برای همه » است که توسط پیترلارکین در بخش Enviromental Sciences به رشته تحریر درآمده است. این کتاب به قیمت 65‌هزار ریال به فروش می‌رسد.

مجموعه«دانش روز برای همه» از سوی انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است و در اختیار دانشجویان و علاقه‌مندان تمامی رشته‌های تحصیلی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها