دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
شریف آبادی: انجمن کتابداری توان عضویت در ایفلا را ندارد

سعید رضایی شریف آبادی، رییس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران گفت: انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به دلیل این که یک موسسه خصوصی است توان پرداخت حق عضویت در ایفلا را ندارد._

شریف آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با وجود این که یک انجمن تخصصی در بخش علم اطلاعات و دانش‌شناسی است هیچگاه عضو ایفلا نبوده و از عهده هزینه‌‌های حق عضویت در این مرکز جهانی بر نمی‌آید.

شریف آبادی با بیان این که در سطح دانشگاهی نیز ممکن است فقط کتابخانه دانشگاه تهران عضو ایفلا باشد، اظهار کرد: اطلاعی از تمدید عضویت این کتابخانه دانشگاهی در ایفلا ندارم.

وی با اشاره به این که ایفلا نام اختصاری موسسات و انجمن‌های کتابداری و اطلاع‌رسانی بین‌‌المللی است، اظهار کرد: انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران برای پیشرفت این انجمن و ارایه برنامه‌های خود،نامه‌ای به کمیته‌های جداگانه رییس جمهوری منتخب ارسال خواهد کرد.

رییس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران درباره مهم‌ترین موضوع‌های مطرح شده در این نامه اظهار کرد: قرار است این نامه از طریق ارسال به کمیته‌های تخصصی به بررسی راهکار‌ها و ارایه پیشنهاد‌هایی درباره مدیریت کتابخانه‌های آموزشگاهی، مدارس و همچنین وضعیت کتابخوانی در جامعه بپردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط