چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
برگزاری 6 نشست علمی- دینی در نمایشگاه قرآن کریم

پژوهشگاه علوم وحیانی معراج، وابسته به بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شش نشست علمی ـ دینی را برگزار خواهد کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در نشست خبری تشریح برنامه‌ها پژوهشگاه علوم وحیانی معراج، وابسته به بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء که امروز (19 تیرماه) در سالن کنفرانس بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی در شهر قم برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل خراسانی، معاون منابع و مدیریت پژوهشگاه علوم وحیانی معراج، به معرفی فعالیت‌های این پژوهشگاه و آثاری که تاکنون به مخاطبان خود عرضه کرده‌اند، پرداخت و سپس برنامه‌های این پژوهشگاه در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را توضیح داد.

در بخش پایانی این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تقی‌زاده، مدیر روابط عمومی مرکز بین‌المللی نشر اسراء هم جدول‌ نشست‌های این مرکز علمی را عرضه کرد.

بر این اساس، در موضوع سبک زندگی دینی و در حوزه روابط خانوادگی سه نشست برگزار می‌شود که نخست نشست‌ با عنوان «خانواده پایدار» با حضور دکتر کاویانی و دکتر پایدار همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد.

نشست «صله ارحام» هم با حضور حجج‌الاسلام والمسلمین بهتاش و مرادی دوشنبه(24 تیرماه) و نشست «خانواده شاد» با شرکت دکتر گلزاری و حجت‌الاسلام والمسلمین مقدسی (یکم مردادماه) در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

همچنین نشست «نیایش و مناجات» با رویکرد اصلی سبک زندگی دینی در حوزه مسایل فردی سه‌شنبه(هشتم مردادماه) ساعت 21 و 30 دقیقه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی‌پور و حجت‌السلام والمسلمین فاضلی برپا خواهد شد.

نشست «آداب معاشرت» هم با رویکرد سبک زندگی دینی در حوزه روابط اجتماعی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی و دکتر کوچکی روز جمعه(چهار مردادماه) اجرا می‌شود.

دیگر نشست این نشر با عنوان «چگونگی رفتار با مخالفان» با رویکرد سبک زندگی دینی در حوزه روابط مسایل سیاسی با شرکت دکتر پارسانیا و دکتر عماد افروغ روز جمعه(11 مردادماه) برپا خواهد شد.

ساعت و مکان قطعی اجرای این نشست‌ها در محل برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم متعاقبا اعلام می‌شود. 

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک‌ ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط