یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
افتتاح بخش «نهادها و موسسات قرآنی»

بخش «نهادها و موسسات قرآنی» بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امروز یکشنبه (16 تیر‌ماه) با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران افتتاح می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، معرفی و اطلاع‌رسانی درباره استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرآنی نهادها و موسسات قرآنی، ارتقای جایگاه قرآن در فرهنگ عمومی، تقویت تعامل چندجانبه بین فعالان، عرضه‌کنندگان و استفاده‌کنندگان محصولات قرآنی، شناخت خلاءها و نیازهای قرآنی مردم، ایجاد فضای رقابت بین فعالان قرآنی، ایجاد هماهنگی و ساماندهی فعالیت‌های نهادها و موسسات، بسترسازی برای ایجاد انگیزه در راستای سرمایه‌گذاری، ارج‌گذاری به تلاش‌های فردی و گروهی فعال در زمینه فعالیت‌‌های قرآنی، ایجاد فرصت مشارکت برای همه نهادها و موسسات و اولویت ‌دادن برنامه‌های مبتکرانه و آثار نوین، اهداف تشکیل این بخش از نمایشگاه به شمار می‌آیند.

از مهمترین برنامه‌های این بخش از نمایشگاه می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی با هدف نقد و بررسی فعالیت‌های سازمان‌های قرآنی، غرفه فروش محصولات نهادها و موسسات، ارایه مشاوره‌های قرآنی در حوزه مدیریتی و آموزش و پژوهش توسط کارشناسان امور قرآنی، مسابقات حضوری قرآنی برای کودکان و نوجوانان، مشاوره درباره تاسیس مراکز و موسسات قرآنی غیر انتفاعی، برگزاری مسابقات و نظرسنجی‌های پیامکی و انتخاب بهترین حضور و نشست‌های موضوعی با توجه به کارکرد فعالیت‌ها و موسسات اشاره کرد.

مراسم افتتاح بخش «نهادها و موسسات قرآنی» نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا دقایقی دیگر در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک ماه از ساعت 17 تا 24 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط