یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
عرضه 385 اثر بوستان کتاب در نمایشگاه قرآن کریم

موسسه بوستان کتاب با بیش از 85 عنوان کتاب مرتبط با مناسبت‌های ماه مبارک رمضان و 300 اثر در زمینه علوم قرآنی به استقبال ماه میهمانی خدا می‌رود.-

مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره بیان کرد: این کتاب‌ها در موضوعات گوناگون نظیر روزه، شب قدر، رویت هلال، امام علی(ع)، نهج‌‌البلاغه، امام حسن(ع) و ولایت طبقه‌بندی شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. 

وی افزود: بوستان کتاب حدود 300 عنوان کتاب را هم با موضوع علوم قرآنی و تفسیر در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌کند و علاقه‌مندان این حوزه می‌توانند در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با انبوه موضوعات قرآنی و نرم‌افزارهای مرتبط آشنا شوند و استفاده کنند. 

محدثی عنوان کرد: برخی از این آثار شامل کتاب‌های چگونه باید روزه گرفت، پرتوی از فضایل امیر المومنین (ع) در قرآن، مجموعه پنج جلدی رویت هلال،‌ شب قدر، مجموعه هفت جلدی اندیشه سیاسی تربیتی علوی در نامه‌های نهج‌البلاغه، الهیات در نهج‌البلاغه، انواری از نهج‌البلاغه، نهج‌البلاغه موضوعی، امام حسن(ع) و امام حسین (ع) در روایات اهل سنت، دریا، طوفان، تلاطم، علی(ع)؛ ابرمرد مظلوم و عدالت اجتماعی در نهج‌البلاغه می‌شوند. 

وی ساعات طولانی تابستان را بهترین فرصت قرائت قرآن و مطالعه آثار سودمند برای روزه‌داران دانست و گفت: هرچند در آموزه‌های دینی و روایات معصومان (ع) خوابیدن و حتی نفس کشیدن شخص روزه‌دار عبادت محسوب می‌شود اما با توجه به فصل تابستان و طولانی بودن ساعات روزه‌داری، قرائت قرآن و مطالعه کتاب‌های سودمند فرصت خوبی برای گذراندن اوقات فراغت در این ماه است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به مدت یک ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برپاست. این نمایشگاه از ساعت 17 تا 24 دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط