چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
انتشار لوح فشرده آثار مرحوم آیت‌الله زنجانی

موسسه بوستان کتاب لوح فشرده آثار مرحوم آیت‌الله سیدعزالدین زنجانی را با قابلیت‌های جست‌وجو و چاپ منتشر کرد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ حسن میرزایی، کارشناس I.C.T موسسه بوستان کتاب قم در این باره اظهار کرد: چندی پیش مجموعه آثار علامه طباطبایی(ره) و آیت‌الله ابراهیم امینی را روی لوح فشرده منتشر کردیم و در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق قرار دادیم. با توجه به استقبال فراوان از این اثر، آماده‌سازی سه لوح فشرده جدید به عنوان‌های مجموعه آثار مرحوم آیت‌الله سیدعزالدین حسینی زنجانی، مجموعه آثار علامه حسن‌زاده آملی و مجموعه آثار موسسه فرهنگی – تربیتی توحید هم در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: لوح فشرده مجموعه آثار آیت‌الله سید‌عزالدین حسینی زنجانی (ره) حدود 10 روز پیش با شمارگان یک هزار نسخه منتشر شد که همه آن‌ها به طور یک‌جا در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی قرار گرفت. نوبت دوم انتشار این نرم‌افزار با شمارگان یک هزار نسخه منتشر شده و آماده ارایه به علاقه‌مندان و محققان این حوزه است.

وی درباره قابلیت‌های این نرم‌افزار گفت: این نرم‌افزار قابلیت جست‌وجو در متن، فهرست، ذخیره‌سازی و چاپ را دارد که باعث تسهیل و سرعت در کارها می‌شود و پژوهشگران و محققان می‌توانند به راحتی از مطالب و محتوای آن استفاده کنند. 

میرزایی عنوان کرد: این نرم‌افزارها با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) تهیه و به بهای 50 هزار ريال عرضه شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط