چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
حضور وزیر ارشاد در چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش

آیین اختتامیه چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش 15 تیرماه با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدعلی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش همراه خواهد بود.-

دبیر چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش جمهوری اسلامی ایران به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: اختتامیه این همایش از ساعت 9 و سی دقیقه شنبه 15 تیرماه، در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود.

علی مطمئنیان آرانی از سید محمدحسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران این برنامه یاد کرد و افزود: در این مراسم محمدعلی آل هاشم به عنوان رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سید محمدرضا واحدی، به عنوان معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش هم به سخنرانی و ارایه گزارش خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین در آیین اختتامیه چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش، محمدحسین نامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و گروهی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی نیز حضور خواهند داشت.

چهارمین همایش اندیشه و قلم ارتش 389 اثر از سوی 169 شرکت کننده در 9 موضوع دریافت کرد که از هر گروه سه اثر به عنوان برگزیده و یک نفر هم در حوزه خانواده ارتش به عنوان برگزیده معرفی می‌شود. همچنین 6 نویسنده از تقدیرشدگان این همایش خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها