سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
فراخوان مقالات پژوهشی برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های راهیان نور

فراخوان ارایه مقاله با هدف ارتقای کیفیت فعالیت‌های کاروان‌های راهیان نور از سوی ستاد مرکزی راهیان نور منتشر شد. این فراخوان 10 موضوع پیشنهادی ارایه کرده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ستاد مرکزی راهیان نور کشور با هدف افزودن بر كیفیت فعالیت‌های علمی، نشر و ارتقای فرهنگ راهیان نور و دفاع مقدس، مقالات چاپ شده در مجلات معتبر بین‌المللی و مجله‌های داخلی از طریق دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسه‌‌های آموزشی، پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور را مورد تشویق و حمایت قرار می‌دهد.

بر این اساس، موضوع‌های بررسی و تبیین ساز و کارهای مردمی شدن جریان راهیان نور با تاکید بر اعزام، روایت‌گری و امور فرهنگی راهیان نور، بررسی چگونگی فضاسازی معنوی در یادمان دفاع مقدس، تبیین و ترویج سبک زندگی جهادی با استفاده از ظرفیت‌های راهیان نور، نقش هنر در جریان سازی، عمق بخشی و ماندگاری راهیان نور، ارزیابی کیفیت و کمیت خدمات در راهیان نور، نقش نیروی انسانی در راهیان نور شامل خادمان، راویان و مسوولان کاروان‌ها مطرح شده‌ است.

همچنین موضوع‌های خادمان راهیان نور به مثابه سرمایه اجتماعی، نقش موسسات مردم نهاد در جریان‌سازی، عمق‌بخشی و ماندگاری راهیان نور، مهارت‌ها و ویژگی‌های راویان، خادمان و مدیران راهیان نور و مقام معظم رهبری و راهیان نور با گرایش مطالعه موردی دفاع مقدس از دیگر موضوع‌های مورد حمایت ستاد مرکزی راهیان نور در نگارش مقالات عنوان شده‌ است.

علاقمندان باید مقالات خود را در موضوع‌های مطرح شده، به دبیرخانه کارگروه پژوهش و امور بین‌الملل راهیان نور به نشانی الکترونیکی noorrahian@gmail.com یا تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی، خیابان ایرانشهر جنوبی، بن بست شناسا، شماره 16، ستاد مرکزی راهیان نور، دبیرخانه کارگزوه پژوهش و امور بین‌الملل راهیان نور ارسال کنند.

زائران کاروان‌های راهيان نور معمولا از 25 اسفند هر سال تا 13 فروردین ماه سال بعد از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور بازديد می‌كنند. این برنامه در ایام دیگر سال و برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور هم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها