چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
«کتاب مترو» اواسط تابستان جانی دوباره می‌گیرد

پروژه «کتاب مترو» که بیش از یک سال از توقف آن می‌گذرد، قرار است از نیمه تابستان با عنوان «کتاب شهر» دوباره راه‌اندازی شود.-

مهدی شوندی، مدیر تولید محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن بیان این خبر گفت: پروژه «کتاب مترو» مدتی است به دلیل برخی ایرادهای محتوایی، ظاهری و برخی مشکلات حوزه توزیع متوقف شده، قرار است این پروژه با نام جدید «کتاب شهر» و با برطرف کردن مشکلات قبلی به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

وی افزود: در طرح جدید «کتاب مترو» علاوه بر نسخه‌هایی که آماده عرضه رایگان می‌شوند، کتاب‌هایی نیز برای فروش تولید و منتشر خواهند شد.

مدیر محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که مسوولیت غرفه این نهاد در نمایشگاه کتاب «دومین همایش ملی ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی» را نیز بر عهده دارد، بیان کرد: در این غرفه بیش از 20 اثر برتر این مرکز معرفی نمایش داده می‌شوند. 

شوندی گفت: «نشر شهر»، «تصویر شهر»، «نغمه شهر»(که اکنون منحل شده) و «آموزش شهر» از موسسات وابسته سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هستند که آثار برتر خود را در این غرفه ارایه کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که «برپایی نمایشگاه اختصاصی در کنار برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی چه تاثیری در تولیدات یا عرضه آن‌ها دارد؟» گفت: تبادل ارتباط مجموعه‌های فرهنگی مرتبط علاوه بر این که موجب تولید و تکمیل ایده‌های جدید می‌شود، صحنه‌ای رقابتی در راستای ارتقای کیفیت آثار نیز پدید می‌آورد، رقابتی سازنده که می‌تواند تاثیرات مفید زیادی در پی داشته باشد. 

نمایشگاه کتاب «دومین همایش ملی ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی» سه‌شنبه(11 تیر ماه) تا ساعت 19 و  روز12 تیر ماه از ساعت 9 تا 16 در سالن همایش‌های برج میلاد آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط