چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
«خداشناسی» به چاپ یازدهم رسید

یازدهمین چاپ از دفتر اول مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی با عنوان «خداشناسی» منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این اثر نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا کاشفی، است که به همت دفتر نشر معارف منتشر شده است. مجموعه کتاب‌های پرسش‏ها و پاسخ‏های دانشجویی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دفتر نشر معارف انتشار پیدا کرده است و آن‌چه این کتاب‌ها را از انواع مشابه برجسته می‌سازد، طبقه‌بندی موضوعی، توجه به شبهات و پرسش‌های روز، پاسخ‌گویی بلیغ و بر اساس نظرات علما و مراجع عظام است.

‌آن چه که در این کتاب آمده، پاسخ به 35 پرسش قشر جوان و دانشگاهی کشور در زمینه خداشناسی است. ‌نویسنده در این کتاب به پرسش‏هایی درباره راه شناخت خدا، موانع معرفت الهی، انگیزه ترس خداگرایی، خدای مسلمانان و هندوان، چیستی خدا، اثبات یگانگی خدا، علت یکتاپرستی، کمال مطلق، مادی نبودن خدا، اثبات بی نیازی خدا، فیض خدا و نیاز به آفرینش، علت بعثت انبیاء، شناخت اوصاف الهی، ازلی و ابدی بودن خدا می‌پردازد.

همچنین موضوعاتی نظیر معنای اعلی در سبحان ربی‏الاعلی، علل درهم آمیختگی زشت و زیبا در این دنیا، فلسفه آفرینش، عدالت خداوند، عدل الهی و لقمه حرام، عدل الهی و زنازاده، عدل الهی و برتری سادات، صداقت خدا، علم خدا و اختیار انسان، ایمان و شک، شک در اعتقادات، شرک، کفر و نفاق، ناامیدی انسان و چگونگی هدایت الهی هم در قالب مباحث مطرح‌شده در این کتاب پاسخ داده شده است.

چاپ یازدهم این کتاب با شمارگان دوهزار نسخه، در 168 صفحه قطع رقعی و قیمت سه هزار و 900 تومان روانه بازار کتاب فرهنگی و دینی منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط