سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
«مبانی سیاست» در جهت‌دهی آرای سیاسی منتشر می‌شود

«مبانی سیاست» نوشته «استيون.دي.تنسي» و «نایجل جکسون» می‌کوشد دانشجویان رشته‌های گوناگون علوم سیاسی را در شکل‌دهی آرای سیاسی‌ مدد رساند. این کتاب با ترجمه جعفر محسنی در این هفته منتشر می‌شود.-

احمد تهوری، مدیر اطلاع‌رسانی انتشارات ققنوس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن اعلام این خبر بیان کرد: «مبانی سیاست» به عنوان مدخلی مقدماتی بر علم سياست قرن بيست و يكم تدوين شده است و در صدد است دانشجويان و خوانندگان علاقه‌مند را قادر سازد آرای سياسی خود را شكل دهند تا بتوانند فهم و شناخت بيشتری درباره رشته دانشگاهی سياست پيدا كنند.
 
وی درباره محتوای کتاب گفت: «مبانی سياست» با بحثی درباره سرشت سياست و تنوع رويكردهای دانشگاهی درباره فهم آن آغاز می‌شود. فصل دوم بافت‌های متنوعی را نشان می‌دهد كه فعاليت سياسی در آن‌ها رخ می‌دهند. در فصل‌های سوم و چهارم مباحثی درباره ايده‌های رقيب در راستای اهداف فعاليت سياسی جای دارد. 

تهوری اظهار کرد: چهار فصل پايانی كتاب به تفصیل به اين مطلب مي‌پردازند كه تصميمات سياسی از چه نوعی هستند و چگونه اتخاذ می‌شوند. 

مدیر اطلاع‌رسانی انتشارات ققنوس ادامه داد: فصل پنجم نیز به اين مبحث می‌پردازد كه چه نوع تصميماتی اتخاذ و چگونه نظام‌های سياسی دستخوش تغيير می‌شوند.
 
وی تعريف مفاهيم كليدی در كادرهایی در خلال متن و نمايه آن‌ها بر اساس حرف نخست واژگان در پايان كتاب را از ویژگی‌های این اثر دانست و گفت: چاپ کتاب «مبانی سیاست» به پایان رسیده و این اثر ظرف چند روز آینده در کتابفروشی‌ها عرضه می‌شود.

نخستین چاپ كتاب «مبانی سياست» را انتشارات ققنوس با شمارگان هزار و 200 نسخه در 407 صفحه در این هفته روانه بازار کتاب می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها