یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
ارایه کار خوب بهترین تبلیغ برای ناشر شهرستانی است

مدیر نشر «اعلی» در استان اصفهان بهترین تبلیغ برای ناشر شهرستانی را ارایه کتاب مفید، زیبا و با کیفیت دانست و گفت: شاعران و نویسندگان به‌خوبی توان تشخیص ناشر خوب را دارند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آمنه امیرخانی گفت: به جرات می‌توانم بگویم  علت موفقیت بعضی ناشران مربوط به تلاش و پی‌گیری مجدانه آن‌ها در قبال سفارش‌هایشان است.
 
وی عنوان کرد: تاکنون مجموعه داستانی‌هایی را در حوزه کودک‌ونوجوان مانند «وی وی کلاهت را نگه دار وی وی»، «دوست جدید نادی»، «پرواز شیطونک‌ها»، «راز فرفره کوچولو»، «نادی و توپ‌ها» و «روبا موش کوچولو» با همکاری نشر نوشته چاپ کردم که مورد توجه اداره ارشاد استان اصفهان قرار گرفت و با استقبال نسیتا خوبی هم مواجه شد.
  
مدیر نشر اعلی اظهار کرد: معمولا اثر خوب به دست ناشر تازه‌کار یا بی‌تفاوت نمی‌افتد، چون یک مولف کهنه‌کار به ‌خوبی می‌داند که کارش را به چه‌کسی بسپارد تا نوشته‌هایش ضایع نشوند.
 
وی گفت:‌ یکی از بزرگترین مشکلات امروز ما موضوع سرمایه‌گذاری در چاپ کتاب است، چون بسیاری از اهالی قلم توقع دارند که به ‌محض ارایه مجموعه شعر یا اثر داستانی‌شان، پولی از ناشر دریافت کنند؛ در حالی‌که آن‌ها از بی‌پولی و مشکلات ناشران خبر ندارند.

از امیرخانی همچنین با همکاری نشر نوشته مجموعه داستان‌هایی مانند «وی وی کلاهت را نگه دار وی وی»، «دوست جدید نادی»، «پرواز شیطونک‌ها»، «راز فرفره کوچولو»، «نادی و توپ‌ها» و «روبا موش کوچولو» منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط