شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
مجموعه شعر «آقای خبرنگار» در راه است

مجموعه اشعار «آقای خبرنگار» اثر ابوالفضل فخار، شاعر و نمایشنامه‌نویس ساکن استان گلستان آماده چاپ شد. وی در این مجموعه 313 شعر در وصف خبرنگاران سروده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ابوالفضل فخّار گفت: جرقه سرایش مجموعه شعرم با عنوان «آقای خبرنگار» همزمان با بازی‌های جام‌جهانی اتفاق افتاد. پس از دیدن التهاب مردم برای دیدن سری بازی‌ها، به این فکر فرو رفتم که چرا کسی به قیامت مانند جام‌جهانی نگاه نمی‌کند که در این بین نقش خبرنگاران را در این‌گونه اطلاع‌رسانی‌ها خالی دیدم.
 
وی اظهار کرد: به دلم افتاد که روز محشر 313 خبرنگار خوب همراه امام عصر(ع) نقش اطلاع‌رسانی را به‌عهده می‌گیرند و حضرت را در پیشبرد اهدافش یاری می‌کنند.
 
فخّار عنوان کرد: قرار بود که رییس حوزه هنری استان گلستان از این مجموعه شعر حمایت کند و آن‌را به‌ چاپ برساند اما پس از رفتن وی، قرار و مدارها به‌هم خورد و به‌همین دلیل تاکنون چاپ نشده است. 

در بخشی از مجموعه شعر «آقای خبرنگار» می‌خوانیم: «از نمره 100 تو باز 90 آوردی/ تو در پی روحی و جسد آوردی/ بیچاره‌تر از تو آدمی نیست که نیست/ آقای خبرنگار بازم که بد آوردی.»
 
و در جای دیگر می‌خوانیم: «آقای خبرنگار از خط چه خبر/ از سال نبی و حال حضرت(ع) چه خبر/ وضع همه توپ توپ توپ است/ الو! از جام جهانی قیامت چه خبر.»
 
مجموعه اشعار «آقای خبرنگار» سروده ابوالفضل فخّار، شاعر و نمایشنامه نویس ساکن استان گلستان شامل 313 شعر در قالب رباعی است که پس از تامین اعتبار مالی، منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط