پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
«جن داخلی بطری»  به ایران رسید

مجموعه داستان «جن داخلی بطری» شامل آثاری از نویسندگان مطرح جهان مانند چارلز دیکنز، اسکار وایلد، اچ جی ولز، گی دو موپاسان، آنتوان چخوف و رابرت لویی استیونسن، به تازگی راهی کتابفروشی‌ها شده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه داستانی از نویسندگان قرن 19 میلادی جهان با ترجمه شهرزاد بیات موحد منتشر شد.

مجموعه داستان «جن داخلی بطری و 14 داستان کوتاه قرن 19» شامل داستان‌هایی از چارلز دیکنز، اسکار وایلد، اچ جی ولز، گی دو موپاسان، آنتوان چخوف و رابرت لویی استیونسن است که با ترجمه شهرزاد بیات موحد به فارسی برگردانده شده است.

در توضیح این کتاب آمده است: «داستان‌های کوتاه قرن 19 مجموعه‌ای فوق‌العاده از داستان‌های کلاسیک است که دیوید استوارت دیویس آن‌ها را برگزیده و ارایه کرده است. این‌ها داستان‌های عصر طلایی داستان‌‌نویسان بزرگ هستند که تصویری خاطره‌انگیز از آن روزهای رفته را به ما می‌نمایانند و در عین حال سرگرمی جذاب و انگیزشی برای افکار خواننده امروزی فراهم می‌کنند.»

بیات موحد پیش از این مجموعه داستان‌های سامرست موام را در آثاری چون «باران»، «بادبادک» و «پشت صحنه» منتشر کرده بود. مجموعه داستان «جن داخلی بطری و 14 داستان کوتاه قرن 19» با ترجمه بیات موحد در 340 صفحه و بهای 15 هزار تومان از سوی انتشارات «فرزان روز» منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها