چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
اجرای طرح «شنبه‌های ارتباطی» برای کتاب‌های حوزه رسانه

امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسوول انتشارات «سیمای شرق» از اجرای طرح «شنبه‌های ارتباطی» خبر داد و گفت: در این طرح هر شنبه یک جلد کتاب مرتبط با حوزه‌های ارتباطی به مدت یک هفته با تخفیف 40 درصدی به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.-

تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این طرح با هدف معرفی بهتر کتاب‌های منتشر شده ارتباطات برای علاقه‌مندان این حوزه، همچنین گسترش فرهنگ کتابخوانی میان عموم جامعه است.

وی افزود: کتاب‌هایی که در این طرح به فروش می‌رسند شامل آثار منتشر شده حوزه روابط‌عمومی، رسانه، تبلیغات و جامعه اطلاعاتی است.

تقی‌پور با اشاره به مزایای اجرای این طرح، عنوان کرد: با این کار تمرکز بر یک کتاب انجام می‌شود و افراد فعال این حوزه می‌توانند بدون رفت و آمد از طریق فروش اینترنتی کتاب‌های مورد نیاز را خریداری و در محل کار یا منزل آن‌ها را دریافت کنند.

وی همچنین از استقبال ناشران دیگر برای مشارکت در این طرح خبر داد و یادآور شد: برخی ناشران با ارسال اطلاعات کتاب‌های خود اظهار تمایل کرده‌اند تا آثار خود را در قالب طرح شنبه‌های ارتباطی به فروش برسانند.

تقی‌پور درباره میزان استقبال کتاب‌ها نیز گفت: مخاطبان حوزه ارتباطات استقبال نسبتا خوبی از این کتاب‌ها داشته‌اند زیرا می‌توانند آثار مورد نیاز خود را خیلی سریع و حتی ارزان‌تر از قیمت پشت جلد کتاب خریداری کنند.

وی با اشاره به ویژگی دیگری که در این طرح برای مخاطبان در نظر گرفته شده است، گفت: مطالب و مباحث هر کتاب‌ از طریق نرم‌افزار پادکست توسط یک گوینده معرفی می‌شود، اگر فردی فرصت مطالعه خلاصه متن کتاب را نداشته باشد، نرم‌افزار متن را برای او می‌خواند.

مدیرمسوول انتشارات «سیمای شرق» با بیان این‌که اکنون شانزدهمین هفته‌ای است که این طرح اجرا می‌شود، یادآور شد: ‌برای هفته آینده کتاب «پرتال ایرانی» اثری از حمید ضیایی‌پرور در سامانه این طرح قرار می‌گیرد.

به گفته تقی‌پور، این کتاب سومین جلد از مجموعه کتاب‌های تکنولوژی‌های کاربردی روابط‌عمومی الکترونیک است که اطلاعات و شاخص‌های استانداردسازی وب‌سایت‌ها و پرتال‌ها را معرفی کرده است. این کتاب در 176 صفحه، شمارگان یک‌هزار نسخه و بهای 11 هزار تومان از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها