یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
«روی زمین» به بازار هنر آمد

نمایشنامه «روی زمین» نوشته افروز فروزند، نمایشنامه‌نویس، فیلمنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، منتشر شد. این اثر در جشنواره تئاتر فجر سال 1381 به کارگردانی فروزند به روی صحنه رفت.-

فروزند به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: نمایشنامه «روی زمین» درباره معضلات اجتماعی روابط آدم‌هاست. این اثر سه اپیزود مرتبط باهم و 9 شخصیت دارد و هر اپیزود دارای سه شخصیت است. 

وی افزود: انتشار این اثر در مجموعه نمایشنامه‌های «ایران این روزها»ی نشر افراز صورت گرفت. این مجموعه با نظارت محمد یعقوبی، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر منتشر می‌شود. 

فروزند در پایان با اشاره به اجرای نمایشنامه «روی زمین» در جشنواره تئاتر فجر سال 1381 گفت: «روی زمین» نخستین نمایشنامه منتشر شده من است. این اثر در سال 1381 در جشنواره تئاتر فجر با کارگردانی خودم به روی صحنه رفت و در سال 1382 نیز با بازی بازیگرانی چون امیر آقایی، نیما بانکی، آناهیتا اقبال‌نژاد و سعید فروتن در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به اجرای عموم رسید. 

نمایشنامه «روی زمین» نوشته افروز فروزند، با شمارگان هزار و 100 نسخه، 72 صفحه و بهای سه هزار و 800 تومان از سوی انتشارات افراز، روانه کتابفروشی‌ها شده است. 

این نمایشنامه هشتمین جلد از مجموعه نمایشنامه‌های «ایران این روزها» است که با نظارت محمد یعقوبی در نشر افراز منتشر می‌شود. 

فروزند، فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس است. غیر از حوزه تئاتر فروزند در برای رادیو و تلویزیون مشغول به نوشتن است. از کارهای او در تلویزیون می‌توان به نگارش سریال «زمین انسان‌ها» به کارگردانی ابوالحسن داودی اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط