شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
تمرین‌های قدرتی برای سالمندان به بازار آمد

نشر علم و حرکت کتاب «تمرین‌های قدرتی برای سالمندان» اثر مشترک ربه کاسیگوئین، دیوید بوچنر، رینا بلانچ و میریام نلسون را به تازگی روانه بازار آثار ورزشی کرد. این نوشتار را نعیما خوجوی، مهدی نوروزی، جلیل عطایی و شهناز ایزدمهر به فارسی برگردانده‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب حاضر در هفت فصل ارزش تمرین‌های قدرتی، پدیدآوردن دگرگونی، کسب انگیزه، آغاز سفر، کسب قدرت، شهامت در پیشرفت و ماندگاری در راه تمرین نوشته شده است.

تمرینات قدرتی برای سالمندان کمک می‌کند که قوی‌تر شوند، سالم بماند و وابستگی کمتری داشته باشد. در کتاب «تمرین‌های قدرتی برای سالمندان» هم برنامه‌های تمرینی قدرتی ویژه سالمندان بر پایه پژوهش‌های علمی ارایه شده است و می‌کوشد آموزش و هشدارهای ایمنی را به این اقشار جامعه را عرضه کند.

در بخشی از این کتاب نوشته شده است: «این کتاب می‌تواند به عنوان یک راهنما برای نیرومندتر شدن و یک زندگی پرکارتر به شما یاری رساند؛ ولی نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای نظر یک پزشک حرفه‌ای و کارآمد که شما را به خوبی می‌شناسد، باشد.»

در بخش‌های چهار، پنج، شش و هفت متناسب با مطالبی که به مخاطبان گفته شده، جدول‌های ثبت تمرین و رکوردها هم طراحی شده است تا سالمندان نحوه عملکرد خود را در آن ثبت کنند.

نخستین چاپ کتاب تمرین‌های قدرتی برای سالمندان با شمارگان یک هزار نسخه، در 112 صفحه و به بهای 50 هزار ريال از به تازگی سوی نشر علم و حرکت روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط