سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴
انتشار «سفر به روایت سرفه‌ها» با طرح‌ جلد تازه

چاپ دوم کتاب «سفر به روایت سرفه‌ها» با طرح جلد تازه تا پایان هفته جاری از سوی انتشارات صریر روانه بازار نشر می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «سفر به روایت سرفه‌ها» نوشته حمید حسام در حالی برای دومین بار زیر چاپ رفت که فقط یک ماه از انتشار چاپ نخست آن می‌گذرد.

حسین هاشمی، مدیر فروشگاه نشر صریر با بیان این‌که کتاب «سفر به روایت سرفه ها» با تصویرگری تازه‌ای بر جلد آن منتشر می‌شود، از انتشار این سفرنامه تا پایان هفته جاری خبر داد.

حمید حسام در کتاب «سفر به روایت سرفه‌ها» به گزارش‌های روزانه‌اش از سفری می‌پردازد که برای نهمین‌بار و به دعوت انجمن صلح حمایت از قربانیان شیمیایی در مرداد‌ماه سال 1391 به بهانه سالگرد بمباران اتمی هیروشیما صورت گرفت. جانبازان شیمیایی و اعضای موزه صلح در این سفر با حسام همراه بودند و از توکیو و هیروشیما بازدید کردند.

این کتاب در چاپ نخست با شمارگان سه‌هزار نسخه منتشر شده و به گفته مدیر فروشگاه نشر صریر چاپ دوم کتاب هم با شمارگان سه‌‌هزار نسخه و به بهای 60‌ هزار ریال از سوی انتشارات صریر روانه بازار نشر خواهد شد.

حمید حسام متولد 1340 در همدان و از جانبازان دفاع مقدس است. «دهلیز انتظار»، «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند»، «راز نگین سرخ» و «سهم من از چشمان او» از  آثار منتشر شده حسام‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها