یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
زندگینامه داستانی 10 شهید شاخص استان البرز خواندنی می‌شود

نگارش 10 زندگینامه داستانی درباره شهیدان معروف استان البرز از سوی معاونت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان مراحل پایانی تدوین را می‌گذراند.-

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: نگارش 10 زندگینامه درباره شهیدان شاخص این استان مراحل پایانی نگارش و تدوین را سپری می‌کند.

ابراهیم رجوانی با بیان این‌که معاونت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار استان البرز با نگارش این آثار دو هدف اساسی را دنبال می‌کند اظهار کرد: نخستین هدف شناساندن هرچه بیشتر شهیدان شاخص از راه مکتوبات به آحاد جامعه است.

وی افزود: دیگر هدف معاونت ادبیات و انتشارات استعدادیابی در زمینه نگارش زندگینامه است که با همین هدف از نویسندگان نوقلم استان البرز بهره گرفته‌ایم.

به گفته رجوانی زندگینامه داستانی شهیدان حسین میررضی، غلامرضا سلطانی، احمد آجرلو، رضا پناهی، علی گروسی، شعبانعلی نژادفلاح، غلامرضا سلطانی، عطاء‌الله بحیرایی، روح‌الله اصل دهقان و مهدی شرع پسند به عنوان شهیدان شاخص استان البرز مراحل پایانی تدوین و نگارش را سپری می‌کند.

وی در پایان از تلاش معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار استان البرز برای انتشار و رونمایی از این آثار در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد و گفت: خسرو عباسی و محمد‌حسین اربابی نویسندگانی هستند که نگارش برخی از این زندگینامه‌های داستانی را بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها