دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

کشته‌گر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: این برنامه تا دو هفته‌آینده از شبکه استانی سیستان و بلوچستان پخش خود را آغاز خواهد کرد.

کارشناس ایستگاه مطالعه استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ورود بنر‌‌های تبلیغاتی ایستگاه مطالعه به شبکه استانی هامون گفت: دکور سازه ایستگاه مطالعه وارد صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان شده و تبلیغ و معرفی کتاب‌های پرطرفدار هفته این ایستگاه‌‌ها، در برنامه‌های گوناگون از طریق این شبکه استانی پیگیری می‌شود.

وی همچنین از معرفی کتاب‌های ایستگاه مطالعه در سطح مدارس، اداره‌های گوناگون استان سیستان و بلوچستان خبر داد و عنوان کرد: کتاب‌های ایستگاه‌های مطالعه استان با هدف معرفی، تبلیغ و مطالعه آثار مکتوب این ایستگاه‌ها، در سطح این مراکز توزیع و معرفی می‌شوند.

کشته‌گر با بیان این‌که ایستگاه‌های مطالعه شهرستان زاهدان در فاز دوم تا هفته آینده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در فاز دوم این طرح ملی استان سیستان و بلوچستان سه ایستگاه مطالعه در آموزش و پرورش، بیمارستان خاتم و  پایانه ترمینال شهرستان زاهدان راه‌‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این سه سازه اکنون وارد استان شده و بعد از جانمایی، 54 هزار جلد کتاب وارد این ایستگاه‌های مطالعه خواهد شد. در فاز اول و دوم این طرح در مجموع 110 هزار جلد کتاب وارد ایستگاه‌های مطالعه مرکز استان شد.

کشته گر با اشاره به اجرای فاز سوم ایستگاه‌های مطالعه در استان عنوان کرد: این ایستگاه‌ها در فاز سوم در مراکز استانی از جمله شهرستان‌های زابل، ایرانشهر و چابهار راه‌اندازی می شود.

کارشناس ایستگاه مطالعه استان سیستان و بلوچستان با اشاره به استقرار ایستگاه‌های مطالعه دیواری در مکان‌‌های پرترددی مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها گفت: در مکان‌هایی مانند این مراکز که امکان استقرار ایستگاه‌های مطالعه در سایز بزرگ وجود ندارد، ایستگاه‌های مطالعه کم حجم و دیواری در نظر گرفته شده است.
‌‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط