چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
رمان «ریبوار» به چاپخانه اربیل عراق رفت

محمدسعید نجاری، شاعر کردستانی گفت: رمانی با عنوان «ریبوار» درباره زندگی یک خانواده کرد نوشته‌ام که به ‌زودی از سوی موسسه انتشاراتی بوکوریان در اربیل عراق منتشر می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نجاری عنوان کرد:‌ «ریبوار» به ‌زودی از سوی موسسه انتشاراتی بوکوریان در اربیل عراق منتشر می‌شود.

این دبیر بازنشسته ادبیات گفت:‌ در رمان «ریبوار» زندگی یک خانواده کرد را به تصویر کشیده‌ام و سعی کرده‌ام وقایع قبل از سال 1320 را از زبان شخصیت‌های داستان به‌زبان کردی بازگو کنم.

نجاری با اشاره به سایر آثارش اظهار کرد: «خیال» نخستین کتاب شعرم است که سال 67 آن‌را از سوی نشر شرف محمدی سقز به‌چاپ رساندم و اکنون تصمیم دارم که از سوی همین ناشر این کتاب را تجدید چاپ کنم. 

وی گفت: تاکنون دو کتاب شعر دیگر با عنوان‌های «گزیده» از سوی نشرشعاع تبریز سال 87 و «پیک شادی» از سوی نشر روشن‌بیری عراق در سال 91 منتشر کردم که هر دو به زبان کردی نوشته شده‌اند.

محمد سعید نجاری، متخلص به «آسو»، شاعر، محقق و نویسنده استان کردستان متولد سال 1335 است. وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ادبيات از دانشگاه اروميه و کارشناسی ارشد این رشته از دانشگاه تبريز است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط