چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
چاپ چهارم گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام کاظم(ع) به کتابفروشی‌هاآمد

کارشناس علمی نشر دلیل ما گفت: تاکنون کتاب‌های «گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام کاظم(ع)» و «امام کاظم(ع)» را از سوی این نشر به عموم مخاطبان ارایه کرده‌ایم. اکنون چاپ چهارم کتاب «گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام کاظم(ع)» منتشر شده است.-

فرید مسعودی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام کاظم(ع)» را محمدرضا انصاری به رشته تحریر درآورده است. این اثر یکی از مجموعه کتاب‌های گزارش لحظه به لحظه درباره تاریخ صدر اسلام به شمار می‌آید.

وی با بیان این‌که این نوشتار ویژه گروه‌های سنی نوجوان تا بزرگسال است، ادامه داد: چاپ چهارم کتاب گزارش لحظه به لحظه از شهادت امام کاظم(ع) در 88 صفحه و به بهای 14 هزار ريال روانه بازار کتاب شده است.

کارشناس علمی نشر دلیل ما با بیان این‌که کتاب «امام کاظم(ع)» را هم محمدرضا حکیمی نوشته است، افزود: نویسنده در این اثر می‌کوشد مطالبی را درباره اوضاع اجتماعی دوران امامت حضرت موسی کاظم(ع) و ویژگی‌های این امام بزرگوار درباره هدایت مردم به شیوه موجز و نافذ بیان کند.

مسعودی عنوان کرد: همچنین در کتاب «امام کاظم(ع)» 38 حدیث از امام موسی کاظم(ع) و ترجمه آن‌ها ارایه شده‌اند. این احادیث دربرگیرنده موضوعات اخلاقی و اجتماعی است. همچنین چاپ نخست کتاب «امام کاظم(ع)» با شمارگان سه هزار نسخه، در 60 صفحه و به بهای هفت هزار و 500 ريال به بازار نشر عرضه شده است.

پانزدهم خرداد ماه مصادف با بیست و پنجم رجب، سالروز شهادت امام موسی کاظم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط