یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی ویژه فرهنگیان استان یزد

کارشناس فرهنگی _ هنری اداره آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری سه مسابقه کتابخوانی ویژه فرهنگیان این استان خبر داد و گفت: آشنایی با افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و شهید مطهری از اهداف برپایی این مسابقه به شمار می‌آیند.-

علیرضا بهجت در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش استان یزد با همکاری اداره تامین نیروی انسانی ضمن خدمت با بهره‌مندی از آثار امام خمینی(ره) به ویژه کتاب «وصیتنامه امام خمینی(ره)» جزوه‌ای را گردآوری کرده است. سوال‌های نخستین مسابقه کتابخوانی از این جزوه طراحی خواهد شد.

وی عنوان کرد: «احیای تفکر اسلامی» و «انگیزه قیام حضرت مهدی(عج)» عناوین کتاب‌های شهید مرتضی مطهری هستند که سوال‌های دو مسابقه کتابخوانی دیگر اداره آموزش و پرورش استان یزد از محتوای این آثار تهیه و ارایه می‌شوند.

کارشناس فرهنگی _ هنری اداره آموزش و پرورش استان یزد افزود: فرهنگیان استان یزد تا پانزدهم خرداد مهلت دارند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی اداره آموزش و پرورش استان یزد نسبت به ثبت‌نام خود در این سه مسابقه کتابخوانی اقدام کنند.

بهجت در ادامه سخنانش با بیان این‌که فرهنگیان پس از ثبت‌نام باید تاریخ برگزاری آزمون خود را که از چهارم تا بیست‌وسوم تیرماه است، انتخاب کنند، گفت: آزمون‌ها به صورت اینترنتی از ساعت 18 تا 22 برگزار می‌شوند. فرهنگیان می‌توانند نتایج آزمون‌ها را بلافاصله مشاهده کنند.

وی در پایان افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان فرهنگیان استان یزد و آشنایی آن‌ها با آثار استاد مطهری و اندیشه‌های امام خمینی(ره) را می‌توان از اهداف برگزاری مسابقه‌های مذکور دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط