دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بالایی در حوزه نویسندگی برخوردار است، این اداره تصمیم دارد همزمان با هفته کتاب سال جاری، کتاب سال این استان را انتخاب و معرفی کند.-

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری انجمن اهل قلم این استان نخستین دوره انتخاب کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد را برگزار می‌کند.

وی با بیان این‌که فراخوان نخستین دوره انتخاب کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد پایان خرداد ماه توزیع می‌شود، ادامه داد: یکی از شاخصه‌های شرکت در این دوره از جشنواره کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد بومی بودن نویسنده است. نویسندگان غیربومی نیز در صورتی که درباره این استان کتاب تالیف کرده‌اند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نویسندگان علاقه‌مندان باید آثار خود را حول پانزده موضوع دینی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان، قوم و تبارشناسی، تعلیم و تربیت، آثار پژوهشی، علوم اجتماعی، کتب مرجع، اقتصاد و مدیریت، ترجمه، تصحیح و تحقیق، حقوق و علوم سیاسی، تکنولوژی آموزشی و هنر تا دوشنبه (15 مهر) ارسال کنند.

کمالوندی ادامه داد: شناسایی نویسندگان و کتب برتر استان کهگیلویه و بویراحمد، تشویق و حمایت از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، ایجاد انگیزه تحقیق و پژوهش، ارتقای سطح پژوهشی و کتب نوشته شده مرتبط با استان کهگیلویه و بویراحمد و تهیه گنجینه‌ای از کتب مرتبط با استان کهگیلویه و بویراحمد اهداف برگزاری جشنواره کتاب سال استان کهگیلویه و بویر احمد را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان این‌که داوری آثار سه‌شنبه (15 مرداد) آغاز و نتایج داوری‌ها چهارشنبه (15 آبان) اعلام می‌شود، گفت: مراسم اختتامیه جشنواره کتاب سال استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با هفته کتاب سال جاری در تالار هنر مجتمع فرهنگی _ هنری ارشاد یاسوج برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط