دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
«بخت برگشته» نقد می‌شود

رمان «بخت برگشته» نوشته فرزام شیرزادی چهارشنبه،‌ هشتم خرداد در سرای اهل قلم نقد می‌شود. در این نشست محمدعلی علومی درباره این اثر داستانی سخنرانی می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نشست با حضور محمدعلی علومی، علیرضا لبش، رسول آبادیان و فرزام شیرزادی، نویسنده کتاب برگزار می‌شود.
 
محور اصلی این مجموعه داستان نیز مانند دو اثر داستانی پیشین شیرزادی، موضوعات اجتماعی همراه با رگه‌هایی از طنز تلخ و انتقادی است.

پشت جلد کتاب این چنین است: «در داستان‌های به هم پیوسته کتاب حاضر که شخصیت اصلی آن صفدر تابنده است، عنصر طنز پیدا و پنهان، کارکرد داستانی دارد. پشت رویه طنز داستان‌های شیرزادی، سیاهی اجتماعی و مفلوکان شکست خورده و از پا افتاده نهفته‌اند.در داستان‌هایی هم که پیش‌تر، از این نویسنده منتشر شده، زمینه داستان گسترده می‌شود تا نابسامانی‌های اجتماعی بیان شود.» 

«بخت برگشته» بهار امسال از سوی نشر گل آذین راهی بازار کتاب شد. 

مجموعه داستان «سه‌شنبه قرقی»، رمان «روشن‌تر از آبی»، «شاملو در 16 نگاه» و ده‌ها نقد و یادداشت بر آثار شاخص ادبیات در کارنامه ادبی این نویسنده جوان به چشم می‌خورد. 

نشت نقد رمان «بخت برگشته» نوشته فرزام شیرزادی، چهارشنبه (8 خرداد) ساعت 17 در سرای اهل قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین، خیابان خواجه نصیر، شماره دو، طبقه دوبرگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها