دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
تاملاتی درباره دلتنگی و عشق، انگیزه تازه‌ترین سروده‌هایم بود

واهه آرمن تازه‌ترین مجموعه شعرش با نام «دوست دارم گاهی شاعر نباشم» را شعر- یادداشت دانست که با مضامین عاطفی و اجتماعی سروده شده‌ا‌ند و حاصل تاملاتی در پدیده‌هایی مانند بیماری، عشق، دلتنگی و تنهایی هستند. این کتاب از سوی انتشارات نگاه راهی بازار کتاب شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آرمن گفت: درون‌مایه این شعر- یادداشت‌ها، مجموعه پدیده‌هایی است که در طول زندگی من را با پرسش‌های بی پایان درباره معمای هستی مواجه کرده و در نهایت به نوعی کشفیات شاعرانه رسانده است؛ پدیده‌هایی مانند بیماری، عشق، دلتنگی و تنهایی. 

آرمن توضیح داد: هدفم در سروده‌های جدید این بوده که چنین پدیده‌هایی را تثبیت کنم و بتوانم با آن‌ها اندیشه و احساساتم را به مخاطبان سرایت دهم و اتحاد روحی بینمان به وجود بیاید. 

وی افزود: این مجموعه دو سال و نیم پیش به ناشری دیگر تحویل داده شد ولی بعد به دلایلی آن را به نشر نگاه سپردم. 

مجموعه «دوست دارم گاهی شاعر نباشم» به قیمت چهار هزار تومان با شمارگان هزار و 100 نسخه از سوی انتشارات نگاه به چاپ رسیده است. 

آرمن متولد 1339 مشهد، نخستین مجموعه شعر خود را به زبان ارمنی به نام «به سوی آغاز» منتشر کرد و مجموعه دوم خود را نیز به ارمنی با عنوان «جیغ» به چاپ رساند که در ارمنستان منتشر شد.

 در بخشی از یک شعر-یادداشت این کتاب می‌خوانیم: «تنهایی را/ در کنار کسانی که تنهایی را دوست دارند/ بسیار دوست دارم/ کافه تراس همان گوشه‌ای است/ که در آن با کسانی که می‌شناسم و نمی‌شناسم/ و دوستشان دارم/ تنها هستم/..»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها