یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
امسال به‌صورت حرفه‌ای به فوتبال می‌پردازم

مدیرمسوول نشر توپ گفت: امسال در نظر دارم به طور حرفه‌ای به ترجمه و تولید کتاب‌های مرتبط با رشته ورزشی فوتبال بپردازم، زیرا کار در حوزه فوتبال ضروری و زمینه‌های آن نیز فراهم است.-

بهزاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: با توجه به تخصص حرفه‌ای من در فوتبال و علاقه مربیان جوان به خوانش منابع جدید و مکتوب علوم مختلف این رشته ورزشی، می‌کوشم تا کتاب‌های جدید این حوزه را ترجمه کنم و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهم.

وی ادامه داد: اینک بسیاری از ناشران ورزشی به تولید کتاب‌های علمی مختلف همت کرده‌اند و در این زمینه خلائی احساس نمی‌شود، در حالی که ترجمه این آثار علمی بسیار سخت و وقت‌گیر است. بنابراین، تصمیم به ترجمه کتاب‌های روز دنیا برای مربیان جوان و مدرسان ورزش فوتبال گرفته‌ام، کتاب‌هایی که محتوای آن به پرورش و تربیت فوتبالیست‌های سنین پایه توجه ویژه‌ای دارند.

مدیرمسوول نشر توپ گفت: در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیش از هشت عنوان کتاب با مضامین روانشناسی فوتبال،‌ علم فوتبال، مربیگری برتر فوتبال، قدرت با وزنه و آموزش تاکتیک در فوتبال را از بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهیه کردم.

وی با بیان این‌که در این بازدیدها با نمایندگی نشر آمازون در ایران برای تهیه و ارایه آخرین مکتوبات روز دنیا در حوزه ورزش فوتبال به توافق رسیدم، گفت: با توجه به این‌که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تنها یکبار در سال برگزار می‌شود و در برپایی آن از ناشران و اهالی بین‌المللی دعوت می‌شود، توقع داریم که نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب و بخش ناشران دانشگاهی از ظاهر و طراحی ویژه‌ و جذابی برخوردار باشند.

نوشادی از انتشار کتاب‌های «آنالیز فوتبال» و «راهنمای آمادگی جسمانی فوتبال» در روزهای آینده به بازار کتاب خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط