شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
نکوداشت آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای با حضور وزیر ارشاد

همایش نکوداشت آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای، رییس بنیاد حکمت اسلامی صدرا به عنوان یکی از مفاخر فرهنگی، دوشنبه (6 خرداد‌ماه) با حضور سید‌محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درتالار وحدت برگزار می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دکتر محمد‌جواد ادبی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، درباره این همایش بیان کرد: با پیگیری‌های انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و برگزاری جلسات مقدماتی و کمیته‌های مختلف علمی، فرهنگی، همایش نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای دوشنبه، ششم خردادماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود. 

وی با بیان این‌که از حدود هفت ماه پیش این انجمن طی فراخوانی از اندیشمندان و مفاخر برای ارایه مقاله‌های این همایش دعوت به عمل آورد افزود: تاکنون بیش از 100 عنوان مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که در کمیته علمی بررسی و پس از جلسات مختلف، 20 عنوان آن‌ها برای چاپ در مجموعه مقالات انجمن انتخاب شده‌اند. 

محمد جواد ادبی همچنین از رونمایی کتاب مجموعه مقالات در روز همایش خبر داد و عنوان کرد: در این کتاب از مقالات دکتر احمد احمدی، دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر حمیدرضا آیت‌اللهی، دکتر داوری اردکانی، آیت‌الله دکتر سید‌مصطفی محقق داماد، دکتر صدوقی سها، دکتر محسن جوادی، دکتر قاسم پورحسن، دکتر مقصود انجمن، دکتر عبدالحسین خسروپناه و حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد استفاده شده است.

همایش «بزرگداشت آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای» از ساعت 16 تا 19 در تالار وحدت واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می‌شود. شرکت در این مراسم برای علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط