سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
برگزاری نمایشگاه کتاب‌های حفاظت و مرمت در موزه ملی ایران

نمایشگاهی با 140 عنوان کتاب در حوزه‌های حفاظت و مرمت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همزمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی در بخش جنبی «همایش بین‌المللی فرسودگی زیستی در میراث فرهنگی» روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ماه در موزه ملی ایران برپا خواهد شد.-

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: به‌مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، نمایشگاهی از کتاب‌های این پژوهشگاه در موزه ملی ایران در روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ماه برپا خواهد شد.

لیلا کفاش‌زاده افزود: در این نمایشگاه 140 عنوان کتاب در حوزه‌های مرتبط با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به‌ویژه حفاظت و مرمت ارایه می‌شود، همچنین دو اثر جدید با نام‌های «مجموعه مقالات هشتمین همایش حفاظت و مرمت» و «مجموعه مقالات علم مواد در حفاظت و مرمت» برای نخستین‌بار عرضه خواهند شد. 

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب‌های میراث فرهنگی در بخش جنبی «همایش بین‌المللی فرسودگی زیستی در میراث فرهنگی» در روزهای 30 و 31 اردیبهشت‌ماه در موزه ملی برپا خواهد شد و کتاب‌های آن با تخفیف برای پژوهشگران و دانشجویان این حوزه‌ها ارایه می‌شود. 

کفاش‌زاده توضیح داد: «کاربری پژوهش‌های آزمایشگاهی در حفاظت و مرمت بناهای تاریخی»، «راهنمای حفاظت‌گران و مرمت‌کاران آثار تاریخی ـ فرهنگی کشور»، «راهنمای آزمایشگاهی برای حفاظت‌گران بنا»، همچنین گزارش‌ها، فصلنامه‌ها و دیگر آثار این حوزه از کتاب‌هایی به‌شمار می‌روند که در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

به گفته مدیر روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، موزه ملی ایران در خیابان امام خمینی(ره)، نبش سی تیر واقع شده است. 

همچنین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرده به‌مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی دیدار از موزه‌های سراسر کشور  جمعه و شنبه (27 و 28 ارديبهشت‌ماه) رايگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها