جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
آثار پرفروش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس مشخص شد

مجموعه دو جلدی «روند جنگ ایران و عراق» و کتاب‌های «نبرد طریق‌القدس» و «پاوه» آثار پرفروش انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.-

مسوول غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این مرکز با 120 عنوان اثر پژوهشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است که از این میان، سه عنوان کتاب پرفروش‌تر بوده ‌است.

محمد بهروزی از کتاب‌های «نبرد طریق‌القدس»، «پاوه» و «روند جنگ ایران و عراق» به عنوان پرفروش‌ترین آثار این مرکز یاد کرد و گفت: این کتاب‌ها از تازه‌های نشر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس است. در نمایشگاه جاری 18 عنوان اثر تازه‌نشر ارایه کرده‌ایم.

وی در ادامه با بیان این‌که کتاب‌های انتشارات مرزو بوم هم در همین غرفه ارایه می‌شود از پرفروش بودن کتاب «قدرت طبقه متوسط سنتی در ایران» اثر حجر اردستانی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و افزود: آثار این غرفه با 20 درصد تخفیف ارایه می‌شود.

«روند جنگ ایران و عراق» نوشته حسین علایی مجموعه‌ای دو جلدی است که نگاه تحلیلی به وقایع نظامی دوران دفاع مقدس دارد. این کتاب  17 اردیبهشت‌ماه جاری در سرای اصلی اهل قلم نمایشگاه کتاب رونمایی شد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا فردا (21 اردیبهشت‌ماه) در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها