جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
استقبال از گزارش‌های روزانه شهید حسن باقری در نمایشگاه کتاب

مجلداتی از مجموعه «گزارش روزانه‌ جنگ» در غرفه مرکز نشر شهید حسن باقری در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرفروش است. این غرفه 6 عنوان اثر درباره شهید باقری ارایه کرده است.-

سهیل سهرابی، مسوول غرفه مرکز نشر شهید حسن باقری به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: مجموعه پنج جلدی «گزارش روزانه‌ جنگ» (گزارش‌های روزانه شهید حسن باقری از حضور 28 ماهه‌اش در جبهه‌های جنوب، از مهر ماه 1359تا بهمن ماه 1361) که به کوشش احمد دهقان تدوین شده است، مورد استقبال مراجعان قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که «سال گذشته در نمایشگاه کتاب تهران این اثر فروش بیشتری را تجربه کرده بود» افزود: این موضوع شاید به دلیل استقبال بیشتر مردم از نمایشگاه کتاب بود. همچنین در نمایشگاه کتاب سال جاری این اثر به صورت تک جلدی فروش رفته در حالی که سال گذشته، بیشتر مراجعان این اثر را به‌صورت مجموعه‌ای خریداری می‌کردند.

به گفته سهیل سهرابی مرکز نشر شهید حسن باقری از روز پنجم بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مجموعه تلویزیونی «آخرین‌روز‌های زمستان» درباره زندگی شهید حسن باقری را هم عرضه کرد که مورد اقبال مراجعان قرار گرفت.

مجموعه پنج جلدی «گزارش روزانه‌ جنگ» شامل گزارش‌های شهید حسن باقری به‌ عنوان مسوول اطلاعات، عملیات دفاع مقدس در سال‌های 1359 تا 1361 دفاع مقدس است که به صورت نوبه‌ای یادداشت می‌کرد و در اختیار گروه‌های عملیاتی قرار می‌داد.

بهای هر جلد از این مجموعه 140هزار ریال است که به صورت کلی با تخفیف 10‌ درصد در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده، اما فعالان حوزه دفاع مقدس، دانشجویان و اعضای هیات‌علمی، آثار مرکز نشر شهید حسن باقری را با تخفیف 50‌ درصد در روزهای نمایشگاه خریداری می‌کنند.

جلد نخست «روایت زندگی شهید حسن باقری» نوشته سعید علامیان دیگر کتابی است که از سوی این مرکز نشر عرضه شده و مورد توجه مراجعان قرار گرفته است.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه 11 از راهروی یازدهم مصلای تهران به مرکز نشر شهید حسن باقری اختصاص یافته است. این نمایشگاه تا بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه جاری در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها