دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
جوانان «عطش» را پسندیدند

کتاب «عطش» شرح حال سیدعلی قاضی که از سوی موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس‌الشموس به چاپ رسیده، با استقبال بازدیدکنندگان به ویژه جوانان قرار گرفته است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سید علی قاضی طباطبایی معروف به علامه قاضی (متولد ۹ اردیبهشت ۱۲۴۵ در تبریز، وفات ۱۶ بهمن ۱۳۲۵) فرزند آیت‌الله سید حسین قاضی از شاگردان میرزا محمد حسن شیرازی بود. علامه قاضی از شخصیت‌های کم‌نظیر معاصر عرفان و شیعه به شمار می‌اید که استاد علامه طباطبایی و آیت‌الله بهجت هم بوده ‌است. 

کتاب «عطش» به تشریح زندگی سیدعلی قاضی از کودکی، دوران تحصیل و همچنین سیر ‌و سلوک عرفانی وی می‌پردازد. این اثر پرفروش‌ترن کتاب غرفه شمس‌الشموس در بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

از دیگر آثار موسسه فرهنگی شمس‌الشموس می‌توان به کتاب‌های «هیچ اتفاقی تصادفی نیست»، «سوخته»، «العبد» اشاره کرد که این آثار هم به شرح‌ حال بزرگان و عالمان دینی عصر حاضر می‌پردازند. 

از دیگر آثار موسسه فرهنگی شمس‌الشموس می‌توان مجموعه جدید «از عشق» (شرح دعاهای ماه مبارک رمضان)، «شبنم» (جملات سید علی آقای‌جعفری) و «آیینه؛ زندگی حضرت رسول (ص)» را نام برد.

موسسه فرهنگی مطالعاتی شمس‌الشموس آثار خود را با تخفیف 30 درصد به مخاطبان عرضه می‌کند.

این موسسه روز چهارشنبه (18 اردیبهشت ماه) جلسه پرسش و پاسخ با را حضور کارشناسان و مسوولان موسسه از ساعت 10 تا 13 در غرفه‌ شمس‌الشموس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌کند.

بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط