یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
«مردم سلدویلا» به نمایشگاه کتاب تهران رسید

«مردم سلدویلا» نوشته گوتفرید کلر، «جزیره گنج» از رابرت لوییس استیونسن، «سفر به مرکز زمین» اثر ژول ورن، «تاریخ محاصره لیسبون» نوشته ژوزه ساراماگو و «ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب» اثر لوییس کارول، تازه‌ترین رمان‌های نشر مرکز در نمایشگاه کتاب تهران هستند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشر مرکز از نمایشگاه کتاب سال گذشته تاکنون پنج رمان و یک مجموعه شعر در حوزه ادبیات جهان را روانه کتابفروشی‌ها کرده و با این آثار به نمایشگاه کتاب تهران آمده است.

رمان «مردم سلدویلا» نوشته گوتفرید کلر با ترجمه علی عبداللهی به تازگی منتشر شده و یکی از آثار جدیدی است که نشر مرکز در نمایشگاه کتاب امسال ارایه کرده است.

ویرایش سوم رمان «ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب» اثر لوییس کارول نیز در نمایشگاه کتاب امسال با ترجمه زویا پیرزاد به چاپ رسیده است. «جزیره گنج» از رابرت لوییس استیونسن با ترجمه شهلا طهماسبی و «سفر به مرکز زمین» اثر ژول ورن با ترجمه مرجان رضایی نیز از دیگر رمان‌های جدید نشر مرکز در بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران هستند.

ترجمه عباس پژمان با ویرایش جدیدی از «تاریخ محاصره لیسبون» نوشته ژوزه ساراماگو نیز به غرفه نشر مرکز در دوره جدید نمایشگاه کتاب تهران رسیده است.

این ناشر علاوه بر این آثار داستانی، در حوزه شعر هم ترجمه‌ای از اشعار رابرت بلای و لئونارد لیزن را برای حضور در نمایشگاه کتاب دارد. این اثر با عنوان «دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند» با ترجمه کاظم فیروزمند به چاپ رسیده است.

این آثار با تخفیف 30 درصدی به فروش می‌رسند. غرفه نشر مرکز در سالن شبستان، انتهای راهروی 30 واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها