دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
«دو نیمه ماراتون» به نمایشگاه کتاب تهران رسید

کتاب «دو نیمه ماراتون» اثر جف گالووی را محمدصادق داداشی، امیر شمس و فاطمه کاشف‌الحق به فارسی برگردانده‌اند. این اثر برای نخستین‌بار از سوی نشر علم و حرکت در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.-

روبن شاهوردیان، مدیرمسوول نشر علم و حرکت در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: گالووی در این اثر به مضامینی نظیر علت رواج  یافتن دو ماراتون، اطلاعات مهم سلامتی، اطلاعات کاربردی، اجزای تمرینات ابتدایی، برنامه‌های تمرینی دو نیمه ماراتون، تمرینات سرعتی برای عملکرد بهتر، شکل دویدن، سوزاندن چربی، انگیزش، رژیم غذایی ورزشکاران، سازگاری آب و هوا، بهانه‌های خوب، عیب‌یابی و رفع درد و ناراحتی در ورزش دو نیمه ماراتون» پرداخته است.

وی ادامه داد: این کتاب نتیجه بررسی حدود 50 سال مسابقات دو، بیش از چهار دهه تمرین برای دو ماراتون و نیمه ماراتون و مربیگری بیش از 500 هزار دونده طی مربیگری مدارس دو، کتاب‌ها و مشاوره‌های فردی مولف آن است.

مدیرمسوول نشر علم و حرکت گفت: نخستین چاپ کتاب «دو نیمه ماراتون» با شمارگان یک هزار نسخه، در 168 صفحه و به بهای 75 هزار ريال در نمایشگاه کتاب تهران ارایه شده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط