یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
عرضه کتاب‌های دانش زیباسازی در نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای نخستین‌بار در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است و 120 عنوان کتاب در حوزه‌های مباحث شهری، معماری، هنر، زیباسازی شهری و پژوهش این حوزه‌ها را با تخفیف 20 درصدی عرضه کرده است.-

مسوول غرفه سازمان زیباسازی شهرداری تهران به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: انتشارات این سازمان برای نخستین‌بار در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. کتاب‌هایی درباره دانش زیباسازی، ضوابط و مقررات زیباسازی، ویژه‌نامه‌ها، آلبوم تصویری و پژوهش‌های مرتبط از کتاب‌های ارایه شده این انتشارات است. 

شهاب فرهودی افزود: سه جلد از «برگ‌های پژوهش» به‌کوشش محمدحسن حامدی، «برنامه‌ریزی منظر شهری» تالیف محمدرضا رستمی و گودرز میرانی، «شهرهای پیاده‌مدار» از سید مهدی معینی، سه جلد کتاب «همایش ملی منظر شهری»، «تبلیغات فرهنگی (از تئوری تا عمل)» به‌قلم وحید حایری و محمدرضا رستمی، همچنین «برنامه‌ریزی فرهنگی (یک رنسانس شهری؟)» نوشته «کریم ایوانز» با ترجمه گروهی از مترجمان از کتاب‌هایی به‌شمار می‌روند که در نمایشگاه ارایه شده است.

وی با اشاره به کتاب‌های پرفروش انتشارات سازمان زیباسازی بیان کرد: کتاب «گرافیتی» به‌قلم مسعود کوثری، «هنر محیطی» از رضا سیروس‌صبری، «ارگونومی شهری، شهر ارگونومیک» نوشته حسن صادقی نایینی از کتاب‌هایی است که با استقبال مخاطبان مواجه شده است. 

مسوول غرفه سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به دیگر کتاب‌های این غرفه اظهار کرد: از مجموعه کتاب‌هایی که در حوزه دانش زیباسازی منتشر شده است می‌توان به «نورپردازی میدانی»، «بناهای ارزشمند»، «مبانی نور و روشنایی»، «انرژی پاک»، «مبانی زیباسازی و زیبایی‌شناسی» و «آبنماهای شهری» اشاره کرد.

وی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از غرفه این انتشارات بیان کرد: سعی شده تا کتاب‌هایی در حوزه علم شهرسازی و معماری شهری در نمایشگاه ارایه شود تا علاوه‌بر آشنایی مخاطبان این حوزه با کتاب‌های تازه، دسترسی به آن‌ها نیز راحت‌تر صورت گیرد و خوشبختانه نمایشگاه کتاب تجربه خوبی برای انتشارات سازمان زیباسازی شهرداری تهران است.

غرفه انتشارات سازمان زیباسازی شهرداری تهران در شبستان اصلی، ناشران عمومی در راهرو پنج غرفه 22 قرار دارد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها