سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
فرهنگیان شهرستان سنقر و کلیایی، غزلیات حافظ را حفظ می‌کنند

کارشناس مسوول فرهنگی – هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان سنقر و کلیایی از برگزاری سومین دوره مسابقه کتابخوانی «حفظ غزلیات حافظ» ویژه فرهنگیان خبر داد.-

حجت کیهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان سنقر و کلیایی با هدف آشنایی فرهنگیان، مربیان و مدیران همه مقاطع تحصیلی با غزلیات حافظ و فراهم کردن زمینه مناسب برای اجرای مشاعره میان آن‌ها به برپایی این مسابقه اقدام کرده است.

وی با بیان این‌که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا فردا (چهارشنبه 11 اردیبهشت) مهلت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، ادامه داد: تاکنون حدود 70 نفر از فرهنگیان، مربیان و مدیران شهرستان سنقر و کلیایی برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند.

کارشناس مسوول فرهنگی – هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان سنقر و کلیایی افزود: آزمون سومین دوره مسابقه کتابخوانی «حفظ غزلیات حافظ» به صورت سراسری در شهرستان سنقر و کلیایی پنجشنبه (19 اردیبهشت) برگزار می‌شود. نتایج مسابقه حدود یک هفته بعد از برپایی آزمون اعلام خواهد شد.

کیهانی عنوان کرد: در دوره‌های پیشین مسابقه کتابخوانی «حفظ غزلیات حافظ» حدود 40 نفر از فرهنگیان، مربیان و مدیران شهرستان سنقر و کلیایی موفق به حفظ 50 غزل از دیوان حافظ شدند. در صورت ادامه‌دار بودن این دوره‌ها در سال‌های آینده، به‌یقین شاهد حفظ کل دیوان حافظ از سوی این فرهنگیان، مربیان و مدیران خواهیم بود.

وی بیان کرد: جوایز این دوره از مسابقه کتابخوانی «حفظ غزلیات حافظ» را ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش شهرستان سنقر و کلیایی اهدا خواهد کرد.

کارشناس مسوول فرهنگی – هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان سنقر و کلیایی در پایان گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان سنقر و کلیایی حدود 40 نفر از فرهنگیان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی را با هدف آشنایی با تازه‌های نشر و تهیه کتاب‌های مورد نیازشان برای بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعزام خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط