سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
ارایه 100 عنوان کتاب جدید از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

علی سروری مجد، معاون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات گفت:100 اثر پژوهشی که در طول سه سال اخیر از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شده در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.-

 علی سروری مجد، معاون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: پژوهشگاه ما در بخش فرهنگ، هنر و ارتباطات فعال است و پاسخگوی نیاز‌های پژوهشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و خرید آثار در نمایشگاه کتاب تهران بر اساس نیاز‌های پژوهشی این سازمان است.

وی اظهار کرد: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در بخش کتابخانه‌ای از توزیع کتاب‌های عمومی خودداری می‌کند و تلاش دارد در تهران، قم و اصفهان کتاب‌های تخصصی مرتبط با پژوهشکده‌های خود را منتشر کند زیرا  کتاب‌های عمومی به طور گسترده در اختیار پژوهشگران قرار دارد و در صورت تامین نشدن نیاز‌ آن‌ها از طریق  این پژوهشگاه،کتابخانه‌های ملی و دانشگاه‌ی دیگر محل ارجاع‌ هستند.

وی اظهار کرد: پژوهشکده‌های فرهنگ، هنر و ارتباطات در تهران، پژوهشکده هنرهای سنتی اسلامی در اصفهان و پژوهشکده مطالعات دینی فرهنگ در قم و مرکز افکارسنجی و رصد فرهنگی در تهران  از طریق این پژوهشگاه، تامین منبع می‌شوند.

سروری اظهار کرد: 100 اثر پژوهشی جدید که از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در سه سال اخیر منتشر شده در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد و به همین نسبت هم کتاب در دست چاپ داریم.

معاون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات گفت: آثار مربوط به 15 سال پیش که مرتبط با پژوهش‌های کاربردی و مورد‌نیاز حوزه‌های معاونت تخصصی پژوهشگاه است و تجدید چاپ شدند، امسال در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند. 

سروری اظهار کرد: بسیاری از پژوهش‌ها در قالب سفارشی آماده می‌شوند و پژوهشگرانی در تهران و شهرستان‌ها با ما قرارداد می‌بندند و تحقیق را شش ماه تا یکساله تحویل می‌دهند و نیازی نیست که پژوهشگران الزام به حضور در کتابخانه ما را داشته باشند و کتابخانه تخصصی ما با امانت کتاب به پژوهشگران داخلی و هم محققانی که با ما دارای قرارداد نیستند، منابع محققان را تامین می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط