سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
حضور موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با 950 عنوان کتاب در مصلی

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با 950 عنوان کتاب در بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند که 75 عنوان این آثار به تازگی منتشر شده‌اند.-

محمد ابوطالبی، مسوول غرفه این انتشارات در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با 950 عنوان کتاب با موضوعات اخلاقی، دینی و انقلابی در بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

ابوطالبی گفت: این موسسه در نمایشگاه تهران در سه بخش دارای غرفه است. در سالن کودک‌ و نوجوان با بیش از 95 عنوان کتاب،‌ ناشران بین‌الملل 55 عنوان اثر و بقیه آثار در سالن ناشران عمومی به مخاطبان عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون آثار امام خمینی(ره)‌ به 27 زبان دنیا مانند انگیلیسی، فرانسوی، ترکی، عربی، چینی و روسی ترجمه شده است.

ابوطالبی با اشاره به این که موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) 75 عنوان کتاب جدید را در نمایشگاه ارایه می‌کند،‌ افزود: آثار این موسسه حول محور امام خمینی (ره)‌ تقسیم شده‌اند؛ آثار قلمی امام(ره)شامل  65 عنوان، کتاب‌های نوشته شده درباره امام(ره) و عنوان‌هایی که در شرح و توصیف آثار امام خمینی (ره) تالیف شده‌اند.

مسوول غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اظهار کرد: تاکنون 48 عنوان کتاب با محور «مفاهیم اخلاقی» برای نسل جوان با قلمی ساده و روان از سوی محققان و پژوهشگران نوشته شده‌اند که برخی از آنها عبارتند از «حسد»، «بخل»، «مسوولیت‌پذیری» و «ولایت‌مداری». این آثار در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: هر روز یکی از پژوهشگران و محققان موسسه در غرفه این موسسه حضور پیدا می‌کنند. 

بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط