شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
برپایی نمایشگاه کتاب اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم

اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم به مناسبت هفته گرامیداشت معلم، نمایشگاه کتاب ویژه دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی و فرهنگیان برپا کرده است.-

علی اسدیان، کارشناس فرهنگی – هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: نمایشگاه کتاب شهرستان جهرم حدود دو هزار عنوان کتاب با موضوع‌های اجتماعی، آموزشی، علمی، داستان، شعر، رمان، ادبیات و روان‌شناسی را در خود جای داده است.

وی با بیان این‌که دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند با 25 درصد تخفیف از این نمایشگاه خرید کنند، گفت: کتاب‌های این نمایشگاه از انتشارات پل تهیه شده‌اند. مهلت برپایی این نمایشگاه به دلیل استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان تا پایان هفته جاری است اما به دلیل استقبال چشمگیری که از آن شده ممکن است مهلت برپایی آن تا پانزدهم اردیبهشت تمدید شود.

کارشناس فرهنگی – هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم همچنین از تجهیز کتابخانه‌های کلاسی و آموزشگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم با همکاری اداره آموزش و پرورش استان فارس حدود 5/11 میلیون تومان کتاب را در میان مدارس این شهرستان توزیع کرد.

اسدیان عنوان کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم در راستای ارتقای سرانه کتاب در مدارس شهرستان جهرم و روستاهای این شهرستان کتابخانه‌های مدارس را تجهیز می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط