دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
رهایی از نگرانی‌های بی‌مورد را با «من نمی‌دانم» در نمایشگاه تمرین کنید

انتشارات کتابسرای تندیس پنج عنوان کتاب جدید در حوزه روانشناسی در نمایشگاه کتاب تهران ارایه می‌کند. راه دست برداشتن از نگرانی‌های بی‌مورد درباره آینده با گفتن جمله «من نمی‌دانم» موضوع یکی از این کتاب‌هاست.-

مدیر اجرایی این انتشارات به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: با وجود تمام مشکلاتی که در حوزه نشر وجود داشت مانند گرانی کاغذ، سعی کردیم همچنان روند افزایشی چاپ کتاب را داشته باشیم که خوشبختانه در این کار موفق شدیم.

اکرم کوشا به انتشار بیش از 20 عنوان کتاب در سال 91 اشاره کرد و گفت: از این کتاب‌ها پنج عنوان در حوزه روانشناسی جای می‌گیرند و بقیه رمان هستند. «بهترین زمان» نوشته جین فوندا با ترجمه سیمین موحد راهکارهای داشتن سلامت روحی و جسمی در سنین سالخوردگی را بیان می‌کند.

وی افزود: «پرواز تا اوج» و «هنر نامطمئن بودن» نیز عنوان دو کتاب روانشناسی است که فرناز فرود ترجمه آن‌ها را بر عهده داشته است. «هنر نامطمن بودن» نوشته «دنیس مریت جونز» سعی دارد به مخاطبانش بگوید ما همیشه اختیاردار زندگی‌مان نیستیم و می‌توانیم گاهی با گفتن جمله «من نمی‌دانم» دست از نگرانی‌های بی‌مورد درباره آینده برداریم. «گی هندریکس» نویسنده کتاب «پرواز تا اوج» نیز به مخاطب کمک می‌کند بر ترس‌های خود در رسیدن به نقطه اوج فایق آید.

کوشا ادامه داد: دو کتاب دیگر نیز با موضوع روانشناسی داریم که «سفر با سرعت عشق» عنوان یکی از آن‌هاست. این کتاب نوشته «سونیا چاکت» با ترجمه سیمین موحد است و به مساله ترس و واهمه حین زندگی و چگونگی کنار گذاشتن آن می‌پردازد.

وی یادآوری کرد: «با کمی خلاقیت منظم شو» نوشته «جنیفر فوردبری» با ترجمه گیسو ناصری است که برنامه‌ای هفتگی برای ساده زیستن و مرتب کردن زندگی ارایه می‌دهد.

کوشا درباره نحوه انتخاب کتاب‌های روانشناسی از سوی کتابسرای تندیس گفت: انتخاب این کتاب‌ها پس از چند دوره بررسی انجام می‌شود. سایت آمازون و میزان فروش کتا‌ب‌ها از منابع و معیارهای ما برای انتخاب یک کتاب روانشناسی است. پس از انتخاب این کتاب‌ها آن‌ها را به مترجمانی می‌سپاریم که به کار آن‌ها اطمینان داریم.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها