شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
نشر آگه با 200 کتاب راهی نمایشگاه می‌شود

نشر آگه با 200 اثر در حوزه‌های علوم و خدمات اجتماعی، حقوق، اقتصاد و مدیریت مالی، روانشناسی، آموزش و پژوهش به نمایشگاه کتاب می‌آید. حدود 20 اثر از این مجموعه در شمار کتاب‌های چاپ نخست‌اند.-

ليلا حسينعلي خاني، مدير مسوول انتشارات آگه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر، کتاب «اومانیسم و رنسانس» اثری از «پیر ماری» را که به همت عبدالوهاب احمدی ترجمه شده است، از  آثار برتر این مرکز معرفی کرد.

وی افزود: این کتاب با بررسی مقوله رنسان به عنوان آغازگر تحولات عصر جدید، ریشه‌های مکتب اومانیسم را در این مقطع تاریخی بررسی می‌کند.

مدير مسوول انتشارات آگه کتاب «کند و کاوی در جامعه‌شناسی ادبیات» نوشته دکتر فرهنگ ارشاد را از تازه‌های نشر این مرکز یاد کرد که در نمایشگاه کتاب ارایه خواهند شد و گفت: مولف این اثر ادبیات را از منظر جامعه‌شناسی بررسی کرده و دیدگاه‌های قابل تاملی ارایه می‌دهد.

از دیگر آثار انتشارات آگه می‌توان کتاب‌های «نظریه برنامه‌ریزی؛ دیدگاه‌های سنتی و جدید»، «نوسازی، توسعه، جهانی‌شدن»،‌ «مطالعات توسعه» و «درآمدی برفهم جامعه مدرن2؛ اشکال سیاسی و اقتصادی مدرنیته» را نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها