شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
همگرا با 30 اثر به استقبال مخاطبان نمایشگاه می‌آید

انتشارات همگرا با 30 اثر در حوزه علوم اجتماعی، آشپزی، تغذیه و روانشناسی در نمایشگاه کتاب حضور می‌یابد. 20 عنوان از این آثار در شمار کتاب‌های چاپ نخست‌اند.-

ایوب شاه‌مرادی، مدیر فروش انتشارات همگرا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، هفت عنوان کتاب در حوزه آشپزی و رفتارهای تغذیه را از  آثار برگزیده این مرکز نشر در نمایشگاه امسال دانست و گفت: مضامین این آثار همگی در شمار متون ترجمه‌ای‌اند که بر اساس نیاز جامعه کنونی انتخاب و تدوین شده‌اند.

وی کتاب‌های «100 غذای برتر برای جوان‌تر شدن» و «100 غذای برتر برای تناسب اندام»، نوشته سارا مرسون با ترجمه سمیه موحدی‌فرد، «100 غذای برتر برای داشتن کودکان باهوش» اثر «کریستین بیلی» با ترجمه آمنه گنجی، «100 غذای برتر برای کاهش وزن و زیبایی اندام» اثر«آنا سلبی» با ترجمه سمیه موحدی‌فرد، «100 غذای برتر برای نشاط و شادابی» نوشته «ژانت رایت» با ترجمه سمیه موحدی‌فرد، «100 غذای برتر برای سلامتی و تندرستی» و «کالری‌شمار رژیم غذایی سالم» نوشته «کریستین بیلی» با ترجمه آمنه گنجی را از  آثار حوزه آشپزی این مرکز نشر نام برد. 

مدیر فروش انتشارات همگرا در پاسخ به این سوال که «مضامین آثاری که به شکل گردآوری در حوزه آشپزی و تغذیه تدوین می‌شوند تا چه حد قابل اطمینان و کاربردی‌اند؟» گفت: با وجود برخی آثار کم ارزش در این حوزه، کتاب‌هایی نیز وجود دارند که بر اساس تخصص و هدف پدیدآورنده کتاب تا حد زیادی می‌توانند کاربردی و قابل اعتماد باشند. ارزشمندی یک آثار با بررسی دقیق آن‌ها مشخص می‌شود. 

شاه‌مرادی کتاب‌های «در شاه راه موفقیت لاک‌پشت نباشید» و «شما نابغه هستید اگر...» از آثار علی علی‌کریمی و «دوستی دختر و پسر» نوشته دکتر مهدی رفیعی‌موحد را از دیگر کتاب‌های این مرکز برای عرضه در نمایشگاه معرفی کرد و گفت: هریک از این کتاب‌ها از بعد اجتماعی موضوعات خاص خود را مورد اریابی قرار می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط