شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
نمایشگاه کتاب میزبان 27 کتاب صوتی در نوین کتاب گویا است

مدیرمسوول موسسه «نوین کتاب گویا» از ارایه 27 عنوان کتاب صوتی در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.-

فاطمه محمدی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این کتاب‌ها با موضوع‌های مختلف ادبیات، مدیریت، کودک و نوجوان، تاریخ و... است که در قالب کتاب گویا و صوتی ارایه شده‌اند.

وی ادامه داد: کتاب‌های جدید با عناوین «تنور و داستان‌های دیگر» اثری از هوشنگ مرادی‌کرمانی با صدای شاهین علایی‌نژاد، «حسنک وزیر» تاریخ بیهقی با صدای اردلان زرقام و «شیوه‌های مدیریت برای نسل جدید استیو جابز» با صدای میکائیل شهرستانی برای نخستین‌بار در نمایشگاه عرضه می‌شوند.

محمدی به دو کتاب گویای جدید دیگر موسسه اشاره کرد و گفت: کتاب‌های «یک عاشقانه آرام» با صدای پیام دهکردی و «پنج تا انگشت بودند که ...» با صدای مصطفی رحماندوست به عنوان مولف اثر نیز در فهرست کتاب‌های جدید نوین کتاب گویا قرار دارند.

وی درباره ضرورت حضور موسسه در نمایشگاه کتاب تهران، توضیح داد: معرفی کتاب‌های گویا و توسعه و رواج فرهنگ استفاده از این کتاب‌ها میان مردم از  اهداف ما به شمار می‌آید.

به گفته محمدی، کتاب‌های گویا در سال‌های اخیر با رشد فزاینده‌ای بین مردم جهان روبه‌رو شده‌اند، زیرا به مخاطب این امکان را می‌دهند که در مکان‌های مختلف از مطالب آن بهره‌مند شوند.

مدیرمسوول انتشارات «نوین کتاب گویا» یادآور شد: هنگامی که این کتاب‌ها به طور گسترده در سطح جامعه رواج داشته باشد و مردم به صورت مداوم با این آثار در ارتباط باشند، به مرور به سمت این آثار می‌روند.

وی همچنین درباره حضور غرفه این موسسه در نمایشگاه کتاب تهران، گفت: ما علاوه بر حضور در سالن ناشران داخلی در سالن ناشران الکترونیک نیز حضور خواهیم داشت و محصولات خود را ارایه می‌کنیم.

موسسه «نوین کتاب گویا» از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید و انتشار کتاب‌های گویا آغاز کرده است.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها