سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
«نیلوفر مرداب» به نمایشگاه کتاب می‌رسد

نمایشنامه «نیلوفر مرداب» نوشته ترانه برومند اجرا شده در سی‌ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به چاپ رسید. این اثر در نمایشگاه کتاب مسال ارایه خواهد شد.-

برومند به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: نمایشنامه «نیلوفر مرداب» هشتمین جلد از مجموعه نمایشنامه‌های آروین نشر افراز است و هشت کاراکتر دارد. این داستان درباره یک جوان ویولونیست به نام مانی است.  او مستأصل و در جست‌وجوی سر نخی برای یافتن مادرش است. مادر او نیز از بیماری فراموشی رنج می‌برد و چند ماهی است که خانه را ترک کرده و بازنگشته ‌است.

وی افزود: مرد جوان که همزمان درگیر مهم‌ترین امتحان زندگی‌اش در زمینه‌ آهنگسازی است، از استادی میانسال که همکلاس قدیمی مادرش بوده کمک می‌گیرد تا با مشکلاتش بهتر دست و پنجه نرم ‌کند. زویا و شوهرش آلبرت، دوستان قدیمی مادرش، و سارا نامزدش نیز او را همراهی می‌کنند. 

«نیلوفر مرداب» در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به کارگردانی برکه فروتن در بخش مسابقه تئاتر ایران به روی صحنه رفت. 

برومند، نویسنده، مترجم و خبرنگار، مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی دارد. نخستین نمايشنامه‌ او با نام «گرهی در تار و پود يک نقش» به عنوان یکی از متون برگزيده‌ جشنواره‌ تئاتر فجر در سال 1387 انتخاب ‌و از سوی «انتشارات نمايش» روانه کتابفروشی‌ها شد.

از ديگر آثار منتشر شده برومند می‌توان به نمایشنامه‌های «زندگی او» و «هشت»، مجموعه داستان «سحر تصوير» و ترجمه‌هایی چون «ميز كنار پنجره»، «ميز شماره هفت» اثر ترنس راتيگان و «ناتاشا» اثر ولاديمير ناباكوف اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط